מעצבת סיפורים "חיפשתי שם שקל לזכור ולכתוב באנגלית": היוצרת של Luma בראיון מיוחד

המעצבת של מותג הכובעים בעבודת יד מספרת איך נראה יום עבודה שגרתי, מה היא אוהבת בעצמה, וגם, איזה תחום בעסק היא עדיין עושה לגמרי בעצמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/21 10:00 כח בכסלו התשפב

"חיפשתי שם שקל לזכור ולכתוב באנגלית": היוצרת של Luma בראיון מיוחד
עדינה גורי, צילום: ראשית לפידות

עדינה גורי, מעצבת מותג הכובעים Luma מזה 10 שנים. היא בת 31, נשואה+2 וגרה בבת עין. את הכובעים היא מעצבת מתוך אמונה במוצרים שנעשים באהבה, בעבודת יד, בנשיות עתיקה ובשימוש בחומרי גלם איכותיים.

פריט חובה שיש לך בארון?
כובע של Luma כמובן. 

הבגד שלעולם לא תלבשי?
שמלת טול. 

מה הטעות הראשונה שעשית בתחום?
לא התחלתי למכור בחו״ל מהתחלה. 

צילום: עירד נצר

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?
אני בן אדם של בית. מאד אוהבת להשקיע בחום וביציבות של הבית כדי שיהיה נעים וכיף, אם זה בעיצוב או בבישולים ובסדר. אני מאד חברותית, אוהבת להתחבר לאנשים שעושים לי טוב להיות בסביבתם. מראה? אוהבת את השיער שלי, למרות שהוא מאתגר, מתולתל, ודורש טיפוח יומיומי. 

איך נראה יום העבודה שלך?
כיוון שאני משלבת בין העסק לבית, יש לי לו"ז מאד מסודר- על הבוקר מגיעה לסטודיו שבצומת גוש עציון, עונה לכל ההודעות, מטפלת בהזמנות ובכל הבירוקרטיה שמסביב, כולל השיווק ברשתות שעושה בעצמי. עוד לא הגעתי למצב שמשחררת את זה לאדם חיצוני, מרגישה שזה חייב לצאת למסכים כמו שזה בבטן שלי. 

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?
אנשים לפעמים לא מבינים שמדובר במוצר שהייצור שלו ארוך פי הרבה מייצור מפעלי, מדובר בעבודת יד אז הכל הרבה יותר ארוך, יקר ומורכב. 

איך בחרת את שם המותג?
האמת שלקח לי המון זמן להיסגר על שם. בסוף Luma הגיע מהגרפיקאי שלי- חיפשתי שם שקל לזכור, קל לכתוב גם באנגלית ושלא מסתבכים בהגייה שלו. בכללי יצא מושלם שגם העיצוב של הלוגו יצא תואם לאותיות Luma, כמו חוטי צמר רכים וברוך השם יצאתי מרוצה ממש.

צילום: עירד נצר