הילד או הילדה שלכם חוגגים יום הולדת - מה תגישו לחברים שלהם?

כשיש יום הולדת לילד או לילדה שלכם, אי אפשר לעבור לסדר היום, וצריך לזכור שהחלק הכי כיפי עבורם זו מסיבה עם החברים. אבל מה מגישים לשולחן ואיך דואגים לשלב בין אוכל מזין, טעים ובריא? הנה כמה הצעות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/01/22 17:27 כא בשבט התשפב

הילד או הילדה שלכם חוגגים יום הולדת - מה תגישו לחברים שלהם?
צילום: PEXELS

הפקת יום הולדת לילד או לילדה היא אירוע מרגש בכל גיל. עם זאת, צריך להכין לא מעט שיעורי בית לפני שלוקחים אחריות על כל כך הרבה ילדים ומחפשים דרך לשעשע אותם למשך שעתיים לפחות.

אחת הסוגיות שעל הפרק היא מה להגיש לחברים של הילדים ואיך להשאיר אותם שבעים תוך כדי שהם פורקים ומוציאים אנרגיה. אז לאור הניסיון של הרבה הורים, יש כמה תפריטים שכדאי להכיר:

1. בר פסטות, פיצה וסלטים

התפריט הקלאסי בימי הולדת של ילדים מבוסס על בר פתוח של פסטות, פיצה וסלטים. זה פתרון מושלם ליום הולדת בכל שעה ובכל יום, שדורש מכם מינימום מאמץ ומבטיח מקסימום שביעות רצון. בנוסף, הוא מתאים לימי הולדת בגילאים קטנים שבהם החברים מגיעים עם ההורים שלהם.

חוץ מזה, כדאי ללכת על בטוח עם פיצה כשרה שתתאים לכולם ואפשר גם לבקש מהילד או הילדה שחוגגים יום הולדת לגלות מעורבות ולבחור את התוספות. אז בין אם אתם מחפשים פיצה בבאר שבע, בתל אביב, בירושלים או בערים קטנות – הבר שיש בו גם פסטות וגם סלטים הוא הפתרון המושלם.

2. מגשי פירות וירקות

מעדיפים קונספט מרענן? בשבילכם המציאו את מגשי הפירות והירקות. אתם יכולים לבחור האם להגיש רק מגשים כאלה בתחילת האירוע, לשמור אותם לקינוח אחרי הפסטות והפיצות או לשלב אותם בין הפעילויות. בכל מקרה, הדגש הוא על בחירת מגשי פירות וירקות כמה שיותר טריים ועל העמדה צבעונית שתעשה חשק לטעום.

זכרו שהילדים, בדיוק כמונו, אוכלים עם העיניים. אם אתם רוצים שהחברים של הילדים שלכם יהיו מרוצים מיום ההולדת, כדאי להשקיע במגשי פירות וירקות ולמקם אותם נכון בחלל הפנים. במידה והאירוע מתקיים בחוץ, קחו בחשבון את תנאי מזג האוויר והגנו על המגשים מפני חרקים: פשוט שימו עליהם ניילון לכיסוי והרימו אותו כאשר הפעילות המרכזית מסתיימת וכולם מגיעים לשולחן.

3. ממתקים וחטיפים טבעיים

אין יום הולדת בלי עוגה, זה כבר ברור. מצד שני, העוגה לבדה לא מספיק והילדים מצפים שיהיה שולחן ממתקים שאליו הם יכולים להגיע כדי לנשנש. כאן, התפקיד שלכם הוא לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא לכל הפחות חטיפים טבעיים עם מינימום סוכר ונתרן.

זכרו שכיום יש מודעות גבוהה להבדלים בין מאכלים בריאים ומתוקים, אבל זה לא אומר שהילדים צריכים להתפשר. במקום זה, פשוט משלבים בין סוגים שונים של ממתקים וחטיפים טבעיים ומקבלים המלצות מהורים שכבר הפיקו אירוע דומה והיו מרוצים מהתוצאות.

4. כריכים וממרחים

חגיגות יום הולדת בגילאים יחסית מאוחרים יותר, כמו למשל 6 ומעלה, מאפשרות לשלב כריכים וממרחים להגשה עצמית. הסגנון של בופה פתוח מאוד מוכיח את עצמו בהקשר הזה, כי מה שצריך לעשות זה רק לדאוג להחליף את הממרחים שהסתיימו ולהציע לילדים עוד כמה רטבים או טפנדים שהם לא הכירו.

מחפשים רעיונות? פשוט מאוד: חתכו פיתות לחצאים, שימו על השולחן כמה סוגים שונים של לחם פרוס (בדקו אם יש ילדים אלרגיים!) ושדכו אותם לממרחים כמו טחינה, גבינה לבנה או קוטג'. לחילופין, תוכלו לדאוג לכריכים ולהגיש אותם מלאים בכל טוב לפי ההעדפות של הילדים והחברים שלהם.