אחרי כמה דייטים אפשר לצאת ולאיזה הופעה? המדריך המלא

הופעה של זמר אהוב היא תמיד דרך טובה לשבור את הקרח. הולכים לאכול לפני, גומעים מרחק משותף ומאזינים למוסיקה טובה. ערכנו עבורכם את המדריך הבא: לאיזה הופעות כדאי ללכת ובאיזה שלב, ויש התייחסות גם לזגוות נשואים, שלא תגידו שמתייחסים רק לרווקים

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 29/09/22 11:56 ד בתשרי התשפג

אחרי כמה דייטים אפשר לצאת ולאיזה הופעה? המדריך המלא
צילום: shutterstock

החיפוש אחר החצי השני עשוי להיות מתיש, משמח, מייאש ובעיקר ארוך. אחרי שצלחתם את שלב הדייטים הראשונים ועברתם על כל השאלות הבנליות של שיחות ההכרות (איפה הוא עשה צבא, למה אחותו התחתנה בגיל כל-כך צעיר ועד הסיבה שבגללה החלטת ללמוד דווקא חינוך לגיל הרך במקום היסטריה ותנ"ך), שניכם רק רוצים דייט שובר שגרה שיוציא מכל אחד צד קצת אחר, שלא רואים בשיחה של אחד על אחד.

הופעה של זמר אהוב היא תמיד דרך טובה לשבור את הקרח. הולכים לאכול לפני, גומעים מרחק משותף ומאזינים למוסיקה טובה. אך בחירת הזמר באירוע שכזה היא קריטית, ולכן, אספנו עבורכם את המדריך הבא: לאיזה הופעות כדאי ללכת ובאיזה שלב בקשר ללכת לכל אחד. אציין תחילה שבחרתי במכוון רק בזמרים גברים כדי לא להתקיל זוג דוסים בסוגיות הלכתיות של שירת נשים ולבוש חושפני, אך כמובן שיש זמרות נהדרות וזה נתון לשיקול דעתכם המשותפת.

1. הזוג הצעיר- ישי ריבו

אם התחלתם לצאת רק לא מזמן, ישי ריבו הוא האפשרות הקלאסית ביותר. מעבר לעניין הטכני שהוא מופיע הרבה ובמחירים מוזלים הרבה פעמים כך שזה לא מסובך מדי, כולם מכירים בעל פה את השירים שלו, מה שיכול למנוע מבוכה של אחד מכם שהשני שר בלהט והאחר לא יודע מימינו ומשמאלו. ההופעה בישיבה, אין מבוכה של מוסיקה קצבית ושניכם תוכלו להנות משירים איכותיים בערב רגוע. (ותוכלו לבחון מתי השני קם על הרגליים בשביל המוזיקה הסוערת יותר).

ישי ריבו

ישי ריבו צילום: תמר חנן

2. הזוג שבוחן את הקשר- עידן רייכל על הפסנתר

העיקרון דומה לישי ריבו- מופע ישיבה רגוע, רק עידן והפסנתר בזמן שירגיש לכם בסופו כאילו עברו רק כמה דקות. אם נושא השיחה נתקע תמיד אפשר לחזור למנטרה הקבועה, "ראית איך הוא מנגן?" והשירים האהובים יגרמו לזה שלא תרצו שתיגמר ההופעה,מניסיון. לגמרי מתאים לזוגות שנמצאים עוד בשלב של "לבחון את הקשר" ויכול להיות אחלה אירוע שובר שגרה.

עידן רייכל על הבמה

עידן רייכל על הבמה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

3. הזוג הוותיק-התקווה 6

לזוגות שיוצאים כבר יותר מחודש, ובא להם דייט ממש שובר שגרה מומלץ ללכת להופעה של התקווה 6. המופע בדרך כלל באווירה קלילה וצעירה יותר, כולם עומדים וצורחים את השירים של הלהקה האהובה. מתאים בול למי שכבר מכיר קצת את הצד השני ומרגיש איתו לגמרי בנוח. 

התקווה 6

התקווה 6 צילום: דניאל אלסטר

4. הזוג הנוסטלגי- אביב גפן 

הזמר שלא מכבר התנצל על היחס שלו למתנחלים כבר לגמרי נחשב להיט המגזר, וההופעות שלו הן לא פחות ממעולות. מקלאסיקות כמו ירח והאם להיות בך מאוהב ועד שירים קורעי לב על המדינה ויום הזיכרון. ההופעה הזאת היא לזוגות שאוהבים את אביב, ולגמרי מרגישים בנוח להזיל דמעה אחד ליד השני. לא מומלץ לקשר חדש במיוחד.

אביב גפן. חוזר לבסיסים

אביב גפן. חוזר לבסיסים צילום: Miriam Alster/Flash90

5. הזוג שכבר התחתן- שלמה ארצי 

מלך השירים, הזמר הנצחי, האיש ששורף את הבמה כל פעם מחדש. הופעה של שלמה היא לזוגות שכבר עברו כמה וכמה דברים ביחד. ההופעות שלו ארוכות, כיפיות, לעיתים עצובות ולעיתים אי אפשר שלא לעמוד ולזוז לפי הקצב. משירים רומנטיים כמו מנגב לך את הדמעות ועד מלך העולם, תסמכו עלי שזו הופעה בלתי נשכחת.

שלמה ארצי. סינגל חדש

שלמה ארצי. צילום: הדס פרוש, פלאש 90