צפו "פתחה את עיניי": אביב גפן בהופעה בבית אל מודה לאיילת שקד

במהלך הופעה בבית אל, הזמר אביב גפן ביקש סליחה מהקהל וקרא לאחדות: "הופרדנו מכל מיני סיבות, רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי ודיברתי מתוך בורות. אני רוצה לבקש מכם סליחה מתוך אהבה ומתוך אחדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/22 22:56 כז באב התשפב

"פתחה את עיניי": אביב גפן בהופעה בבית אל מודה לאיילת שקד
אברהם פריד ואביב גפן בהופעה, צילום: משה ביטון

הזמר והיוצר אביב גפן הופיע הערב (ד') יחד עם הזמר אברהם פריד בבית אל. במהלך ההופעה שלו, פנה גפן לצופים וביקש מהם סליחה על אמירות שאמר בעבר. בנוסף, הזכיר הזמר את יו"ר מפלגת הרוח הציונית, איילת שקד, שבזכותה הוא נפתח לקהלים אחרים שלא חשב שיפתח אליהם במהלך חייו.

צילום: מיכל ורוני סבתו

"הופרדנו מכל מיני סיבות, רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי ודיברתי מתוך בורות. אני רוצה לבקש מכם סליחה מתוך אהבה ומתוך אחדות. הרבה חברים עזרו לי במסע הזה. אחת מהן היא איילת שקד הרוח הציונית  שאמרה לי: אביב תפתח לעולם, תפתח לאנשים לדעות שלהם תקבל אותם תחמול אותם ותכבד אותם. ואני רוצה להודות לחברתי איילת שקד שפתחה את עיניי".

"להיות פה היום בבית אל זה דבר שלא הייתי חולם עליו לפני כמה שנים. אני כל כך שמח שאני פה היום אתכם באהבה ובכבוד ומכן אני דורש כמוני רק אחדות ולא לשיסוי אנחנו אחים אמיתיים ולאהבה שלנו אין אהבה גיאוגרפית אלא אהבה בלב. תודה רבה שהוזמנתי לפה. אני אוהב אתכם".

יו"ר הרוח הציונית, איילת שקד כתבה: "אביב, אני שמחה שסייעתי להאיר את עינייך לכל הטוב שבציבור הזה, מלח הארץ, הלוואי והקול שלך יתרום להגברת האחדות ואהבת חינם בעם הנפלא שלנו".

אביב גפן הקדיש שיר לאיילת שקד: "פוליטיקאי שלא מכר את חבריו וזה מקסים"

כזכור, בחודש שעבר אביב גפן הופיע באמפיתיאטרון בקיסריה, ובין הקהל הרב ישבה גם שרת הפנים איילת שקד. לקראת סוף ההופעה בחר אביב להקדיש לה את השיר 'יומן מסע'.

לפני ששר, אמר גפן: "יש לי הרבה חברים. אחת מהם זו איילת שקד שחברו למרות דעותינו שלא זהות במחשבה. ואני כן חייב לומר, ואני רוצה לומר את זה כי חשוב לי לומר את זה, אני הייתי איתה בהרבה רגעים שהציעו לה הכל והיא לקחה כלום כדי לא לפגוע בחבריה. זה דבר שאני מאוד מעריך את של פוליטיקאי שלא מכר את החברים שלו, וזה מקסים. את השיר הזה אני רוצה להקדיש לאיילת אם יורשה לי".

כזכור, היה זה חבר אחר ממפלגת ימינה, ניר אורבך, שטען כי הועה משותפת של גפן עם אברהם פריד הביאה להחלטתו להצטרף לממשלת השינוי, וסיפר: "אביב גפן שעל שיריו גדל דור שלם הכי רחוק מחיבור למסורת ישראל ולתורת ישראל, עמד כשכיפה לראשו ושר יחד עם אברהם פריד את השיר מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב. ישבתי שם בקהל והבנתי שאפשר גם אחרת. אפשר לעשות שינוי, אנחנו רוצים שינוי, וממשלת שינוי, עם כל הקשיים והסכנות והאתגרים והמורכבויות, יכולה להיות דבר טוב לעם ישראל בעת הזאת".