עובדי או"ם ניסו להבריח קוקאין לישראל בדרך מתוחכמת ונתפסו

שלושה עובדי או"ם נתפסו במכס בגבול ישראל -ירדן, כשבראשותם ערכות להכנת בשמים שעל פי החשד הכילו קוקאין נוזלי - העובדים נעצרו ונלקחו לחקירה משטרתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/23 17:20 ו בתמוז התשפג

עובדי או"ם ניסו להבריח קוקאין לישראל בדרך מתוחכמת ונתפסו
הבקבוקים עם נוזל הקוקאין, צילום: דוברות המשטרה

שלושה עובדי או"ם נעצרו בחשד שניסו להבריח קוקאין נוזלי במסווה של בושם: בודקי בית המכס בנהר הירדן, בשיתוף עם עובדי יס"מ נהר הירדן ויחידת הכלבנים של רשות המסים, סיכלו היום ניסיון הברחה של קוקאין נוזלי במסווה של ערכות להכנת בושם. שלושה עובדי או"ם, המשרתים בגבול סוריה, נעצרו על ידי לוחמי יחידת יג"ל של משטרת מחוז צפון, בחשד להברחה.

בקבוקי הנוזל עם הקוקאין

בקבוקי הנוזל עם הקוקאין צילום: דוברות המשטרה

במהלך היום הגיעו עובדי האו"ם למעבר הגבול בין ירדן לישראל. בדיקה שגרתית שבוצעה על ידי עובדי רשות המסים ורשות שדות התעופה במעבר הגבול, עוררה את חשדם של הבודקים בנוגע לערכות להכנת בשמים שהביאו עימם הנוסעים, אשר כללו בקבוקים עם נוזל. הערכות הועברו לבדיקה מדוקדקת, שכללה גם בדיקה באמצעות כלב. מהבדיקה עלה חשד סביר כי מדובר בקוקאין נוזלי, ובעקבותיה הועברו עובדי האו"ם לחקירה במשטרת מחוז צפון.

בדיקת המכס במעבר הגבול

בדיקת המכס במעבר הגבול צילום: דוברות המשטרה

תושב נתניה נעצר בחשד לסחר בסמים

מוקדם יותר היום, המשטרה עצרה  תושב נתניה בחשד לסחר והחזקת חומרים החשודים כסמים מסוג קוקאין, מריחואנה וחשיש בכמות שאינה לצריכה עצמית. בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה בנתניה ביצעו לפני זמן קצר פעילות יזומה כנגד תושב נתניה בחשד לסחר בסמים בעיר.

במהלך הפעילות ביצעו הבלשים תצפית על הדירה ובהינתן האות, פרצו הבלשים לדירה ועצרו את בעל המקום. במהלך החיפוש תפסו בלשי היל"פ - חצי ק"ג אצבעות חשיש, פלטות חשיש במשקל כולל של 1.5 ק"ג, כ 100 גרם מריחואנה וכ 15 גרם קוקאין, בנוסף נתפס כ 17,000 שקלים במזומן. בתום החיפוש עצרו הבלשים את החשוד, תושב העיר כבן 22 לחקירה ובסיומה, בהתאם לראיות יוחלט על המשך מעצרו.