דרמה בלב הים: צוללת שהסיעה תיירים לצפות בהריסות הטיטאניק נעלמה

צוללת מסחרית שהסיעה תיירים לצפות בשרידים של אוניית הענק "הטיטאניק", נעלמה בלב האוקיינוס האטלנטי | משמר החופים האמריקאי הוציא משלחת מיוחדת במאמץ לאיתור הצוללת

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 21:25 ל בסיון התשפג

דרמה בלב הים: צוללת שהסיעה תיירים לצפות בהריסות הטיטאניק נעלמה
צילום: shutterstock

דרמה בלב ים: צוללת המשמשת להסעת תיירים אל שרידי "הטיטיאניק", האונייה שטבעה באסון הימי המפורסם בהיסטוריה, נעלמה היום (ב') במהלך צלילה באוקיינוס האטלנטי, כך על פי דיווח של רשת BBC.

על פי הדיווחים, לא ברור כמה אנשים היו בצוללת בזמן שנעלמה, ומשמר החופים של בוסטון פתח בחיפושים אחריה. צוללות היוצאות למסע אל שרידי הטיטאניק הן בדרך כלל צוללות קטנותה מכילות מספר מצומצם של אנשים. החברה שמוציאה את הצוללות, גובה מהנוסעים לא פחות מ-250,000 דולר עבור מסע של שמונה ימים שבו ניתן לצפות בהריסות הטיטאניק המפורסמת.

הסיפור הטראגי של אוניית הטיטאניק

כידוע, אוניית "טיטאניק", שעליה היו מעל ל-2,000 נוסעים, פגעה בקרחון במהלך משט הבכורה שלה מסאות'המפטון לניו-יורק בשנת 1912. יותר מ-1,500 הנוסעים ואנשי הצוות שהיו על סיפונה טבעו למוות למרות הטענות כי היא חסינה מפני טביעה. בשנת 1985, התגלו השרידים של הספינה בעומק של 3,800 מטר שהם 12,500 רגל מתחת לפני הים, והם מצויים במרחק של 600 ק"מ מחופי ניו-פאונדלנד שבקנדה.