ח"כ מעוצמה יהודית מאיים: "לא נאפשר לזה לקרות"

חבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית תקף את הממשלה על החלטתה לרכך את הרפורמה המשפטית, ואמר כי: "פשרה כזו שמגיעה מתוך חולשה נקראת בלשון העם כניעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 10:57 כז באדר התשפג

ח"כ מעוצמה יהודית מאיים: "לא נאפשר לזה לקרות"
אלמוג כהן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ אלמוג כהן תוקף את הממשלה: חבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית אמר היום (ב') כי "הימין 'מלא מלא' שובר שיאים באכילת הדגים המסריחים, מומחה בקבלת מלקות, אבל שוכח שלבסוף יגורש מהעיר", זאת על רקע החלטתה לרכך את סעיפי הרפורמה המשפטית.

 עוד אמר כהן: "פשרה כזו שמגיעה מתוך חולשה נקראת בלשון העם כניעה. הציפייה של הימין המתורבת שלא שורף את המדינה היא לשינוי מהותי במערכת המשפט ולא לדגל לבן באצטלה של פשרה. לא נאפשר לזה לקרות".

ההחלטות האחרונות של הממשלה: חקיקת הרפורמה תיעצר

דבריו של כהן מגיעים על רקע החלטותיה האחרונות של הממשלה לרכך את סעיפי הרפורמה המשפטית, זאת לאחר שדחו את מתווה הנשיא ולא הצליחו להגיע להבנות עם האופוזיציה. אמש נפגשו ראשי הקואליציה אצל ראש הממשלה. בישיבה, שהתמשכה עד לאחר חצות הכריעו השרים כי חקיקת הרפורמה תיעצר עד לאחר הפגרה של הכנסת ותחוקק רק במושב הקיץ, מלבד החוק הנוגע לוועדה לבחירת שופטים.

שמחה רוטמן בוועדת חוקה

שמחה רוטמן בוועדת חוקה צילום: Erik Marmor/Flash90

טלי גוטליב המתקפה על רוטמן

עוד לפני שהוחלט על ריכוך הרפורמה, חבר הכנסת שמחה רוטמן הודיע אתמול מיזמתו כי הוא מוכן לשינויים בוועדה לבחירת שופטים. הביקורת מהליכוד לא אחרה להגיע. חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה אותו בקבוצת הוואטסאפ של הסיעה והאשימה אותו בכניעה ובזלזול במפלגת השלטון, זאת מכיוון שלא התייעץ איתם לפני ההחלטה.