פרסום ראשון החוק החדש של עוצמה יהודית: ריבונות ביהודה ושומרון

התשובה לליברמן: חברי חברי הכנסת לימור סון הר-מלך, אלמוג כהן, צביקה פוגל ויו"ר הסיעה יצחק קרויזר מעוצמה יהודית יגישו היום חוק להחלת ריבונות ביהודה ושומרון

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/03/23 16:07 כב באדר התשפג

החוק החדש של עוצמה יהודית: ריבונות ביהודה ושומרון
לימור סון הר מלך, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברי הכנסת לימור סון הר-מלך, אלמוג כהן, צביקה פוגל ויו"ר הסיעה יצחק קרויזר מעוצמה יהודית הודיעו  כי יגישו היום (ד') הצעת חוק להחלת ריבונות ישראלית על שטחי יהודה ושומרון ובקעת הירדן, זאת לאחר שחוק הרבנות של ישראל ביתנו נפל.

יהודה ושומרון

יהודה ושומרון צילום: פלאש 90

"לא הייתה בכוונתנו לשתף פעולה עם מסע ההטרלות"

בנוגע להצעת החוק של אביגדור ליברמן שעלתה היום להצבעה, אמרו הח"כים כי, "מלכתחילה לא הייתה בכוונתנו לשתף פעולה עם מסע ההטרלות של האופוזיציה, שנזכרה לפתע כי יהודה ושומרון חשובים לה - וזאת לאחר שנה וחצי בהם רדפה ממשלתם את ההתיישבות עד חורמה". 

ליברמן

ליברמן צילום: כיפה

"במהלך היום נגיש הצעת חוק להחלת ריבונות על כל שטחי יהודה, שומרון ובקעת הירדן, כיוזמתה של הקואליציה, שתשים סוף למחדל ולפיו חבלי המולדת ששחררנו כבר לפני עשורים, עדיין אינם מוגדרים כשטחי המדינה לכל דבר ועניין", הוסיפו.

ליברמן תוקף: "תפסיקו להיות סמרטוטים"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר לפני ההצבעה על חוק הריבונות בבקעת הירדן שנפל: "תפסיקו להיות סמרטוטים, החלת ריבונות ישראלית על בקעת הירדן ואזור ים המלח זה צו השעה. עכשיו כשאתם בקואליציה אולי הגיע הזמן להיזכר בערכים ובאידיאולוגיה שלשמם נבחרתם.