"ראש החץ של ה-BDS הוא למעשה מר יאיר לפיד"

שר התפוצות והשוויון החברתי תקף בחריפות את ראש האופוזיציה בעקבות מתקפותיו נגד הממשלה הנכנסת מאז הקמתה: "מה שלפיד עושה כעת יוצא זה חוסר אחריות מופרע"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 04/01/23 17:47 יא בטבת התשפג

"ראש החץ של ה-BDS הוא למעשה מר יאיר לפיד"
שיקלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר התפוצות והשוויון החברתי, עמיחי שיקלי, תקף בחריפות היום (ד') בריאיון עם העיתונאי ינון מגל בוועידת בית"ר, את ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בעקבות מתקפותיו נגד הממשלה הנכנסת. בנוסף, שיקלי טען כי הוא יוצר נזק לתדמיתה של ישראל בעולם וכתוצאה מכך הוא משתף פעולה עם תנועת החרם ה-BDS.

״מה שלפיד עושה כעת כראש ממשלה יוצא זה חוסר אחריות מופרע. הוא לא מבין שכשהוא מספר לכל העולם שזו ממשלה ״חשוכה״, העולם לא עושה הפרדה בין הממשלה למדינה. ראש החץ של ה-BDS הוא למעשה מר יאיר לפיד״, אמר שיקלי.

יאיר לפיד

"ראש החץ של ה-BDS", יאיר לפיד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שיקלי: "שכחתם שיש מכתב אחד, אותו מעל מיליון אזרחים שלחו - זה היה בקלפי"

במהלך הראיון, התייחס שיקלי לרפורמה של שר המשפטים, יריב לוין, במערכת המשפט, . ״התרגלנו לחוסר שפיות. הגיעה ממשלה שחוזרת למשול. יש עכשיו כל מיני מכתבים שיוצאים, טייסים, שלדגיסטים. שכחתם שיש מכתב אחד, אותו מעל מיליון אזרחים שלחו - זה היה בקלפי״, אמר שר התפוצות.

בנוסף, התייחס שר השר לשוויון חברתי למצב הבדואים בנגב. "לא יכול להיות מצב שאוכלוסיית הבדואים חיה בצורה לא מוסדרת. עלינו לגבש תכנית שלפיה כל מי שרוצה להיות חלק - המדינה תחבק אותו, ומי שמתנגד למדינה - איתו נלך ביד קשה", אמר שיקלי.