ריקול ללהיט של הקידושים בבית הכנסת: "עלול להיות פג תוקף"

מוצר נוסף יורד מהמדפים בעקבות חששות לזיוף התווית. דג הרינג מומלח קפוא של היצרן "בלטיק פוד פרטנרס" יורד מהמדפים ובמשרד הבריאות מבהירים כי הוא עלול להיות פג תוקף

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/22 08:23 יג בכסלו התשפג

ריקול ללהיט של הקידושים בבית הכנסת: "עלול להיות פג תוקף"
מקרר הקפואים, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

עוד ריקול מהמדפים: פוד קולקשן בע"מ מבקשת להודיע לציבור כי בפיקוח שגרתי של שירות המזון משרד הבריאות מחוז אשקלון, נמצא מוצר מסוג הרינג אטלנטי מומלח קפוא, אשר קיים חשש שהתוויות שלו זויפו. בתווית המזויפת מופיע מספר מק"ט 12695 כאשר בתווית המקורית אין ציון של מספר מק"ט.

יבואני המוצר מבקשים להבהיר כי ההרינג המדובר הוא מאת היצרן "בלטיק פוד פרטנרס" וביבוא פוד קולקשן בע"מ. מוצרים של הרינג אטלנטי שהתווית שלהם זויפו עלולים להימצא בשיווק. אנו מבקשים מהציבור שלא לצרוך את המוצר שעלול להיות פג תוקף. לקוחות שברשותם נמצא מוצר שלעיל מתבקשים לפנות לחברתנו לצורך בירור לטלפון: 0522047797, אומרים בחברה המייבאת את המוצר.

פרטי המוצר:

יצרן "בלטיק פוד פרטנרס"
יבואן: פוד קולקשן בע"מ.
קוד ייצור 8280-Nali04-22
תאריך יצור 04.08.2022
תאריך אחרון לשימוש 04.08.2023. 
 

כזכור, לפני שבוע, חברת אסם הודיעה על ריקול למוצרי חומוס "צבר" בעקבות מציאת סלמונלה במוצר. בהודעת החברה נכתב: "כתוצאה מבדיקה שערכה חברת צבר, החברה מבקשת ליידע את הציבור על המצאות סלמונלה בחומוס אבו מרוואן  עם תאריך תפוגה של ה-26/12/2022".

"החברה מבקשת שלא לצרוך מוצרים אלו"

"מקור הבעיה" אומרים באסם "ככל הנראה באחד מחומרי הגלם המשמש לייצור המוצר. כמשנה זהירות, החליטה החברה על איסוף המוצרים מאותם קווי הייצור, בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות" באסם מוסיפים: "החברה מבקשת שלא לצרוך מוצרים אלו".

"באנשים בריאים" מוסיפים בחברה, "חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלת מעיים המתבטאת בחום, שלשול, בחילה ,הקאות וכאבי בטן. לאוכלוסיות רגישות, החיידק עלול לגרום למחלה קשה. לבירורים במידת הצורך ניתן לפנות למוקד שירות הצרכנים 1-700-70-20-72  איכות מוצרינו ורווחת צרכנינו הינן בראש סדר העדיפויות שלנו, אנחנו מתנצלים על אי הנוחות".