בדיוק בזמן למונדיאל: וולט מתרחבת גם ליישובי הדרום

פלטפורמת המשלוחים השיקה השירות באשקלון וביישובי הסביבה, עם הצטרפות של עשרות מסעדות וחנויות חדשות, צפי לאלפי לקוחות חדשים מדי יום ואחוז שליחות הנשים הגבוה בישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 11:15 כז בחשון התשפג

בדיוק בזמן למונדיאל: וולט מתרחבת גם ליישובי הדרום
וולט , צילום: וולט

בדיוק כשאתם צמודים למסכים ועוקבים אחרי המשחקים של מונדיאל 2022 ופחות נותנים עבודה במטבח כי לא כל יום יש מונדיאל, משיקה וולט הבוקר (ב', 21/11) בשעה 9:00 את פעילותה באשקלון  והסביבה, עם עשרות מסעדות מקומיות שמצטרפות לפלטפורמה ומגוון סופרים וחנויות כך שתוכלו להמשיך לצפות במונדיאל והמנות ימשיכו לזרום אליכם עם המשלוחנים הכחולים של וולט.

מהיום תושבי אשקלון וישובי הסביבה יוכלו להזמין מהמסעדות המקומיות החדשות שהצטרפו לאפליקציית וולט וממגוון הסופרים והחנויות המקומיות שיאפשרו לאשקלונים חווית קנייה מתקדמת גם בתחום הריטייל: ויקטורי, רמי לוי בשכונה, Be Pharm, Yellow, חנות האלכוהול לה פיאסטה, מאפיית לחם מן הארץ ומעדניית חוות הדגים.

שיא מיוחד עם אחוז הנשים השליחות

שעות הפעילות באשקלון והאזור יהיו מ-09:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה. מעל ל80 שליחי Wolt יפעלו בעיר, ששברה שיא מיוחד עם אחוז הנשים השליחות הגבוה ביותר בוולט. 20 שליחות אשקלוניות יבצעו משלוחים בעיר והן חלק מקהילת השליחות של Wolt ישראל.

"אני ממש שמחה להצטרף לוולט כשליחה. ממש מרגש לדעת שדווקא באשקלון יש כל כך הרבה נשים שעושות את זה", סיפרה מרטה מנגיסטו, בת 38, אמא לשני בנים שמתגוררת באשקלון."וולט מאפשרת לי גמישות מלאה, אני יכולה לבחור מתי ואיפה לעבוד בכל רגע נתון, וזה יאפשר לי להשלים הכנסה בנוסף לעבודה שלי כמשלבת בעלי צרכים מיוחדים וגם למצוא זמן לעשות את הדברים שאני אוהבת יחד עם הילדים שלי".