נעצרה חשודה בשליחת שני מכתבי האיום והקליעים למשפחת בנט

תושבת הדרום בשנות ה-50 נעצרה בחשד ששלחה מכתבי איומים עם קליעים למשפחת בנט. החקירה מתנהלת ביחידת יאחב"ל בלהב 433 בשיתוף שב"כ | יוני בנט: "סכסוך פוליטי לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/22 12:24 ח באייר התשפב

נעצרה חשודה בשליחת שני מכתבי האיום והקליעים למשפחת בנט
נפתלי וגילת בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במסגרת פעילות משותפת למשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי, נעצרה היום (ב') חשודה תושבת דרום הארץ בת 65 בחשד לשליחת מכתבי איום כלפי בני משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. החקירה מתנהלת ביחידת יאחב"ל בלהב 433 בשיתוף שב"כ.

נזכיר כי לפני כשבועיים הגיע מכתב איומים ברצח למשפחת בנט ברעננה. המעטפה הכילה בתוכה כדור חי של נשק שהופנה כלפי משפחת ראש הממשלה והועבר למשטרת ישראל, נפתחה חקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי. בעקבות המכתב והקליע החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת בנט.

יומיים לאחר מכן המשטרה פתחה בחקירה בעקבות מכתב איומים נוסף שנשלח למשפחת בנט והכיל גם הוא קליע עם מכתב איום, שיועד הפעם לבנו של ראש הממשלה, יוני בנט. 

"סכסוך פוליטי לא צריך להגיע לאלימות"

בנו המתבגר של ראש הממשלה, יוני, הגיב לאחר מכתב האיומים הראשון כלפי משפחתו, ובסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו קישר את האירוע המטריד להסתה נגד ראש הממשלה, "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה, והמוח של אנשים מתבשל מאנשים שיש להם במה והם משפיעים ומגיע להם לשבת בכלא מכל שטיפות המוח שהם גורמים לאנשים". 

בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, הגיב בנט על מכתב האיומים הראשון וקשר זאת גם למצב הפוליטי בכנסת, יממה לאחר שוועדת הכנסת קיבלה את בקשתו להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מימינה. "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכול, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן. בריונות ואיומים - לא".