נמצא מכתב איום נוסף עם קליע: המטרה - יוני בנט

מכתב איומים שני בתוך שבוע למשפחת בנט: יומיים אחרי שפורסם על הקליע שנשלח לבית המשפחה, בשעות האחרונות המשטרה והשב"כ חוקרות מכתב נוסף שיועד לבנו של ראש הממשלה יוני בנט

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/04/22 15:11 כז בניסן התשפב

נמצא מכתב איום נוסף עם קליע: המטרה - יוני בנט
בנט, צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

יומיים אחרי שפורסם כי המשטרה חוקרת מכתב איומים נוסף שנשלח למשפחת בנט והכיל קליע, היום (ה') הותר לפרסום כי אותר מכתב איום נוסף עם קליע, שיועד הפעם לבנו של ראש הממשלה יוני בנט. המכתב אותר בשעות האחרונות, וכעת המשטרה ושירות הביטחון הכללי פתחו בחקירה.

ביום שלישי עדכנה המשטרה כי בעקבות מכתב איומים ברצח ובתוכו כדור חי של נשק שהופנה כלפי משפחת ראש הממשלה והועבר למשטרת ישראל, נפתחה חקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי. בעקבות מכתב האיומים שהופנה כלפי ראש הממשלה ומשפחתו, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת בנט.

יוני בנט, בנו המתבגר של ראש הממשלה, הגיב שלשום לאיומים כלפי משפחתו, ובסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו קישר את האירוע המטריד להסתה נגד ראש הממשלה, "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה, והמוח של אנשים מתבשל מאנשים שיש להם במה והם משפיעים ומגיע להם לשבת בכלא מכל שטיפות המוח שהם גורמים לאנשים". 

בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, הגיב בנט על מכתב האיומים הראשון וקשר זאת גם למצב הפוליטי בכנסת, יממה לאחר שוועדת הכנסת קיבלה את בקשתו להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מימינה. "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן. בריונות ואיומים - לא".