הרשות הפלשתינית חוגגת את דברי בר-לב: "הכרה רשמית בטרור היהודי"

משרד החוץ הפלשתיני הוציא תגובה רשמית להתבטאויותיו של השר לביטחון הפנים נגד אלימות המתנחלים: "קוראים לשרי המרכז והשמאל בממשלה להכריז שהם מגנים ומתנגדים לטרור המתנחלים" | נתניהו: "ממשלת בנט-לפיד ממשיכה לבייש את ישראל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/12/21 16:47 יא בטבת התשפב

הרשות הפלשתינית חוגגת את דברי בר-לב: "הכרה רשמית בטרור היהודי"
בר-לב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משרד החוץ הפלשתיני פרסם היום (ד) הודעת תמיכה רשמית, ולא רגילה, לדבריו של השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, שהתבטא בימים האחרונים מספר פעם נגד אלימות המתנחלים. "צעד בכיוון הנכון והכרה רשמית ראשונה של שר בממשלת ישראל בהפרות ובפשעים שמבצעים גורמי הטרור היהודיים נגד הפלשתינים, אבל זה לא מספיק".

הפלשתינים קראו לשרים נוספים לצאת נגד מה שהם מכנים "טרור המתנחלים". "קוראים לשרי המרכז והשמאל בממשלה להפסיק את שתיקתם ולהכריז שהם מגנים ומתנגדים לטרור המתנחלים ותקיפת פלשתינים".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כתב בתגובה בחשבון הטוויטר לו: "ממשלת בנט-לפיד ממשיכה לבייש את ישראל".

הסערה סביב דברי בר-לב החלה ביום שני, לאחר פגישתו עם תת מזכירת המדינה של ארצות הברית, ויקטוריה נולנד. "תת מזכירת המדינה התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלשתינית", כתב בר לב. 

למחרת הסביר בר-לב את דבריו, אך לא התנצל: "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם וממשלות זרות מתעניינות בנושא. אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים". 


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן