סמוטריץ' לחדשות כיפה: "עמר בר-לב משתתף בקמפיין אנטישמי"

יו"ר הציונות הדתית התייחס בראיון לחדשות כיפה לסערת בר לב, "משתתף בקמפיין אנטישמי שמטרתו לייצר דה-לגיטימציה למדינת ישראל, כביכול דרך המתיישבים", ומה עם איילת שקד ונפתלי בנט? "לבושתי הייתי איתם לא מעט שנים, צריך להבין, הם תלויים במאה אחוז בשמאל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/12/21 14:21 יא בטבת התשפב

סמוטריץ' לחדשות כיפה: "עמר בר-לב משתתף בקמפיין אנטישמי"
צילום: חדשות כיפה

השר לביטחון פנים, עמר בר לב, טען היום  (ד') בראיון לידיעות אחרונות כי הוא לא התייחס לטרור הפלשתיני במהלך פגישתו עם תת-מזכיר המדינה האמריקאית, כיוון ש "בציוץ יש מגבלה של תווים ולכן לא יכולתי לצייץ על הכל". יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', התייחס לכך בראיון שהעניק לחדשות כיפה.

ראינו את התגובות הקשות שלך, יכול להיות שקצת הגזמת עם זה?

אני חושב שאני מאוד מאוד עדין. עמר בר-לב, לא רק בדיבורים אלא גם בפגישות בין לאומיות, משתתף בקמפיין אנטישמי שמטרתו לייצר דה-לגיטימציה למדינת ישראל, כביכול דרך המתיישבים. האיש לקח אתמול את כל הסגל הבכיר של המשטרה, כולל המפכ"ל לסיור בדרום הר חברון כדי שיהיה ברור במה צריך להתעסק, לא בטרור הערבי אלא באלימות המתנחלים הלא קיימת. האיש הולך להכניס חיילים, זה אותו גנץ ובר-לב שבצביעות סרבו להכניס את לוחמי צה"ל לערים המעורבות בתקופת הפרעות של שומר החומות, אבל מול המתנחלים אפשר. 

"בר-לב מצטרף לחברת הכנסת גבי לסקי שאמרה שאנחנו בכלל לא אזרחים ולא צריכה להיות לנו זכות הצבעה. זאת הממשלה הנוראית הזאת ולצערי זה לא מפתיע, שמאל שהוא חלש זה דבר שאנחנו רואים בשנים האחרונות. הבעיה היא מי שהפך את השוליים האלה לשרים בכירים שמקבלים החלטות על החיים של כולנו. ולמי שמסכנים את החיים של כולנו. כי כשממציאים שקרים על מתנחלים לא מתעסקים בטרור האמיתי. זה בגלל איילת שקד ונפתלי בנט שהתעקשו ללכת עם השמאל לממשלה במקום להקים ממשלת ימין". 

אבל כן ראינו גינויים של ראש הממשלה והשרה שקד

אני מכיר את בנט ושקד לצערי טוב מאוד. כידוע לבושתי הייתי איתם לא מעט שנים ביחד ואני יודע איך הם נראים כשהם רוצים להילחם ולהיאבק ומתי הם רק רוצים לצאת ידי חובה באיזה ציוץ פרווה. צריך להבין, הם תלויים במאה אחוז בשמאל ואין להם עתיד פוליטי במקום אחר, הם רק ממרקים את מצפונם עם הציוץ הזה.


(בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט בשיחה עם חדשות כיפה).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן