נטלי אוקנין בשיחה ראשונה מהמעצר: "קשה לי אבל אני מסתדרת"

זוג הישראלים שעצורים בטורקיה בחשד לריגול זכו לשיחת טלפון ראשונה עם הבית, כאשר נטלי שוחחה עם בנותיה והבטיחה להן שאף אחד לא פגע בה. על תנאי המעצר היא מספרת: "הביאו לי בגדים, תחתונים, שמפו, מרכך, מסרק" | האזינו

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 17/11/21 20:37 יג בכסלו התשפב

נטלי אוקנין בשיחה ראשונה מהמעצר: "קשה לי אבל אני מסתדרת"
בני הזוג אוקנין, צילום: פייסבוק

בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין עצורים כבר ימים ארוכים בטורקיה בחשד לריגול, זאת לאחר שצילמו את ארמונו של ארדואן במהלך ביקור במדינה. לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (ד') עם בני המשפחה וביקש לחזק אותם בתקופה הקשה, התקיימה שיחת טלפון ראשונה בין נטלי לבנותיה. 

"אמא אנחנו חזקים בשבילך, נשבעת לך. אני עוזרת בהכול, כולם עוזרים", כך אמרו בנותיה בהקלטה שהותירה המשפחה לפרסום בכלי התקשורת בישראל, "קשה לי, קשה לי אבל אני מסתדרת, אני מאושרת ושמחה שיש לי אתכם", השיבה האם. 

על תנאי המעצר בכלא הטורקי: אף אחד לא פגע בי 

בשיחה, שהתקיימה הודות לביקור קונסולרי של נציגי ישראל בקרב בני הזוג, סיפרה נטלי על תנאי המעצר. "הביאו לי עכשיו שוקולד למריחה, מביאים לי כמה פעמים ביום לחם טרי. הביאו לי בגדים, תחתונים, שמפו, מרכך, מסרק", האם אף הבטיחה לבנותיה כי כאשר היא הולכת לשירותים, מתלווה אליה רק בחורה, וכי אף אחד לא פגע בה. 

"אנחנו אוהבות אותך. אסור לך להשתגע שם", אמרו לה בנותיה והשיחה בין בנות המשפחה הסתיימה עם הבטחה הדדית להיות חזקים אחד בעבור השני, מתוך תקווה כי הסיפור יסתיים במהרה. "אני מאושרת ושמחה שיש לי אתכם", אמרה נטלי הדומעת.