"הנוער החביב": הח"כים בירכו לקראת שבת ארגון, מי עשה זאת טוב יותר?

נבחרי ציבור ובכירים בירכו את חניכי תנועת הנוער לקראת השבת הקרובה, שתסכם את פעילות חודש הארגון. הנשיא סיפר על אחותו הקומונרית, חברי הציונות הדתית עזרו לצבוע קירות, וגם בוגר סניף "כרמל" בחיפה אמר כמה מילים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 12/11/21 13:01 ח בכסלו התשפב

"הנוער החביב": הח"כים בירכו לקראת שבת ארגון, מי עשה זאת טוב יותר?
מתן כהנא, צילום: ללא

במוצאי השבת הקרובה יחשף השם החדש של שבט הרא"ה, וחניכי תנועת הנוער הדתית הגדולה בישראל יסיימו שלושה שבועות עמוסי פעילות במסגרת חודש הארגון. לאחר ששר הביטחון בני גנץ פרסם סרטון ברכה חגיגי ובו אמר כי "אנחנו צריכים אתכם", מגיע תורם של שאר נבחרי הציבור, אשר כל אחד בתורו השתדל להפגין בקיאות מרשימה ולהוכיח כי חניך של התנועה תמיד נשאר חלק ממנה. 

השר לשירותי דת, מתן כהנא, שלח ברכה מצולמת ומסר: "לקראת שבת ארגון של בני עקיבא הבאה עלינו לטובה, אני מאחל לכל החניכים והחניכות, המדריכים והמדריכות וכמובן לקומונריות: שתזכו להיות חלק מגאולתן של ישראל המגיעה קמעא קמעא. בעוז קדימה בני עקיבא". 

גם הנשיא יצחק הרצוג בירך את חניכי התנועה, וסיפר על הקשר המשפחתי המיוחד ועל אחותו, הקומונרית המיתולוגית של סניף הרצליה. "תנועת בני עקיבא בארץ ובעולם יונקת משורשים עמוקים, שאותם הניח במקור הרב משה צבי נריה זצ"ל", אמר הנשיא, "מתוך חיבור עמוק ומחויבות למסורת, למדינה, לעם ולארץ. במוקד העשייה החברתית, החינוכית והציונית שלכם, בסניפים, בישיבות ובאולפנות, אתם מחוברים כל הזמן לתורת ישראל, לארץ ישראל, למדינת ישראל, ובראש ובראשונה לעם ישראל כולו. ובלב תשומת-הלב שלכם תמיד החברה הישראלית". 

חברי סיעת הציונות הדתית בילו את הלילה הלבן בסיורים ברחבי הארץ, ביקרו את החניכים והמדריכים ואף סייעו בצביעת הקירות לסניפים השונים. יו"ר סיעת הציונות הדתית, חברת הכנסת אורית סטרוק, אמרה לחניכים: "כל העבודה הזאת שאתם עושים היא חלק מתנועה מאוד גדולה ומפוארת, תנועת בני עקיבא זאת תנועה עם ותק עצום ונוכחות עצומה בעם ישראל גם בארץ וגם בעולם. תנועה שעשתה גדולות ונצורות בתולדות עם ישראל. כל דבר שאתם עושים מפעולות בסניף ועד מסעות וחברות טובה הכל זה חלק ממפעל עצום של חיזוק הרוח של עם ישראל ברוח בני עקיבא,  הראש בשמים והרגליים נטועות עמוק עמוק בארץ, בארץ ישראל בכל המעשים הטובים שאתם עושים יום יום, חיזקו ואימצו". 

אופיר סופר עם החניכים

אופיר סופר עם החניכים צילום: ללא

גם חבר הכנסת יום טוב כלפון שיגר ברכה, ובסרטון מיוחד לחניכי תנועת הנוער סיפר על ההתרגשות שבקבלת השם החדש לשבט הרא"ה. "אני עד היום זוכר את הרגע הזה, שבט קוממיות". 

"שבת ארגון מתחילה עוד מעט", אמר בוגר סניף "כרמל" בחיפה שהוא גם ראש הממשלה, "חניכים, מדריכים, ובמיוחד השבט החדש — תהנו מכל רגע ותזהרו לא להתנגש אחד בשני במופע אופניים". 

ח"כ נפתלי בנט

ח"כ נפתלי בנט צילום: לע"מ. עודד קרני