שבת ארגון בני גנץ בברכה מיוחדת לחניכי בני עקיבא: "אנחנו צריכים אתכם"

שר הביטחון מברך את חניכי תנועת הנוער הדתית הגדולה בישראל לרגל שבת הארגון, שתסיים שלושה שבועות עמוסים בפעילויות חברתיות. "מאחל לכם שתלמדו ותעשירו את עצמכם ותהפכו לאנשים תורמים ופעילים בחברה הישראלית"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/11/21 17:16 ז בכסלו התשפב

בני גנץ בברכה מיוחדת לחניכי בני עקיבא: "אנחנו צריכים אתכם"
בני גנץ, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שלושה שבועות עמוסי פעילות לחניכי תנועת הנוער בני עקיבא יגיעו לקיצם בשבת הקרובה, שבת ארגון. השיא יהיה במוצאי השבת עם חשיפת השם החדש ושלל פעילויות והשבעות בסניפים השונים שברחבי הארץ. השחר, אורי, ארבל, ענווה וגאולה - אחד מאלה יהיה שם השבט החדש, כך נקבע ביום ראשון בישיבה חגיגית שנערכה בהנהלה הארצית של התנועה בירושלים.

לרגל שבת הארגון של תנועת הנוער הדתית הגדולה בישראל, שר הביטחון בני גנץ בירך את החניכים: "השבת אתם מציינים שבת ארגון שהיא אירוע השיא של חודש ארגון בתנועת בני עקיבא, שבאופן מסורתי מלא בפעילויות ומפגשים".

"לצערי תקופה ארוכה אנחנו נאבקים במגפת הקורונה ששינתה את האופן שבו אנחנו חוגגים ומבלים יחד, אך לא שינתה את הרוח שבלב. את הרצון להיות יחד בחברותה. את הכוח שיש לקבוצה שמתגבשת לאורך השנה. את החוויות והזיכרונות הנצרבים בכל חניך וחניכה מהפעילויות השונות בתנועת הנוער. לא סתם תנועת נוער, אלא תנועה מפוארת כמו בני עקיבא". 

לסיום אמר גנץ: "מאחל לכם שתמשיכו להתעקש על שיגרת הפעילות גם אם לעתים היא צריכה להיעשות באוויר הפתוח, בקבוצות קטנות יותר או בזום. שתלמדו ותעשירו את עצמכם ותהפכו לאנשים תורמים ופעילים בחברה הישראלית. אנחנו צריכים אתכם".