"איזה שבט השרה?" חודש ארגון הגיע למליאת הכנסת

חברת הכנסת מיכל וולדיגר סיפרה על פעילותה בתנועת בני עקיבא וסגן יו"ר הכנסת, ח"כ איתן גינזבורג חשף כי מחצית מסיעת כחול לבן הם בוגרי התנועה | צפו במחווה לשבת ארגון

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 11/11/21 07:56 ז בכסלו התשפב

"איזה שבט השרה?" חודש ארגון הגיע למליאת הכנסת
מליאת הכנסת, צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

בני עקיבא במליאת הכנסת. במהלך הדיון הארוך על חוק קרן העושר שאושר הלילה במליאת הכנסת, עלתה חברת הכנסת מיכל וולדיגר ולרגל שבת ארגון סיפרה על חוויותיה כחניכה בבני עקיבא. חברי כחול לבן עשו כבוד לתנועה הדתית וחבר הכנסת איתן גינזבורג סיים עם מחווה מיוחדת.


(בני עקיבא במליאה).

וולדיגר סיפרה על החוויות המיוחדות מהסניף: "מכיתה ה' עד כיתה יב' בני עקיבא היה הבית שלי, ביליתי שם ימים שלמים, זה היה מקום לפרוח ולצמוח. להכיר את כל הערים, בעוז קדימה בני עקיבא, זאת תנועה מדהימה". 

ח"כ איתן גינזבורג מכחול לבן הוסיף: "תדעי שבסיעת כחול לבן מחצית מהסיעה הם בוגרי תנועת בני עקיבא, אחת מהם זאת אורית פרקש הכהן, שרת המדע והטכנולוגיה". ובמליאה היה מי ששאל את השרה מאיזה שבט היא. לסיום הדיון, גינזבורג עשה מחווה לתנועה וחתם את הדיון במליאת הכנסת במילים: "יברככם ה'".

נציין, במהלך הלילה, מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק מיסוי רווחים ממשאבי טבע. החוק מציע שינויים במנגנון גביית מס רווחי יתר עבור הקרן לאזרחי ישראל, בדגש על גבייה בעת מחלוקת לעניין גובה השומה בין רשות המיסים לתאגידים. שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן סיכמה את הדיון ואמרה כי זהו צעד הכרחי להשבת מאות מיליוני שקלים שמגיעים לציבור באמצעות תיקון הפירצה בחוק. מאזן הכוחות הנוכחי, אינו לטובת האזרח. לדבריה, החוק צפוי להכניס לקרן העושר מאות מיליוני שקלים באופן מיידי.