החברה של בראל שמואלי נפרדת בפוסט מטלטל: "ראיתי שמסתערב פצוע אנוש והבטן שלי התהפכה"

יומיים לאחר הלווייתו של לוחם צה"ל שנהרג בגבול רצועת עזה, חברתו של בראל נפרדת ממנו בטקסט מרגש: "אלוהים ברא אותך כדי לעשות טוב בעולם, וזו בהחלט המשימה שלקחת על עצמך במהלך החיים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/09/21 19:11 כד באלול התשפא

החברה של בראל שמואלי נפרדת בפוסט מטלטל: "ראיתי שמסתערב פצוע אנוש והבטן שלי התהפכה"
בראל שמואלי, צילום: דובר צה"ל Abed Rahim Khatib/Flash90

בראל חדריה שמואלי הובא למנוחות ויומיים אחרי, צליל פלטקוב, בת זוגו של בראל נפרדת ממנו ומשתפת בימים הלא פשוטים שעברה לצידו בבית החולים בזמן שנאבק על חייו. " לאחר שהובהר שהמצב מדרדר נכנסתי אליך, ובצורה לא הגיונית הרגשתי הכי רגועה שהרגשתי כל השבוע".

בפוסט מרגש שפרסמה באינסטגרם כתבה פלטקוב: "בּראלּ שלי, לא סתם קראו לך בראל, כי אלוהים ברא אותך והוא ברא אותך כדי לעשות טוב בעולם, לפזר שמחה ואושר וזו בהחלט המשימה שלקחת על עצמך במהלך החיים. אתה אדם מיוחד אתה הכי חתיך אבל הכי מכוער, הכי חכם אבל הכי טיפש, הכי קשוח אבל הכי רגיש. הילד הכי בולט בכל מקום שהגיע אליו, הכי חברותי והכי כריזמטי".

על ההיכרות בניהם סיפרה: "תמיד חשבתי שהכרנו במקרה, אבל היום אני מבינה שהגורל הפגיש בינינו. הייתה לנו אהבה לא רגילה, לא מובנת לא ברורה. לקח לנו 3 ימים כדי להתאהב. התאהבנו לפני שיצאנו בכלל לדייט הראשון. אהבה אינטנסיבית, מיוחדת ובוגרת. בחיים לא הרגשתי בנוח עם אדם במהירות כמו שהרגשתי איתך. הפכת להיות מזר עבורי לכל העולם שלי. הבוקר שלי, הלילה שלי והבין לבין. שעה בלי שיחה או הודעה ממך הרגישה כמו נצח. בראל, מעבר לבן זוג הכי טוב שיכולתי לבקש, היית החבר הכי טוב שלי".

"בשבת ב20:30 שלחתי לך הודעה אחרי שלא דיברנו כמה שעות הרגשתי שמשהו לא בסדר אבל ניסיתי לשכנע את עצמי שאני טועה. ב-21:10 ראיתי שמסתערב פצוע אנוש והבטן שלי התהפכה ולא עברה דקה וקיבלתי את הבשורה שכאבה לי בכל נשימה שנשמתי" סיפרה פלטקוב על הרגעים הקשים. "את השבוע האחרון העברתי בבית חולים איתך ועדיין הרגשתי כל כך רחוקה ממך. ביום ראשון לאחר שהובהר שהמצב מדרדר נכנסתי אליך, ובצורה לא הגיונית הרגשתי הכי רגועה שהרגשתי כל השבוע. מחובקת איתך".


(מנחמים את משפחתו של בראל).

לפרידה הוסיפה פלטקוב: "ביום שני בבוקר, נתתי לך את החיבוק האחרון, הנשיקה האחרונה. מאמי, אני לעולם אוהב אותך. אתה תמיד תישאר ותחיה בלב שלי. תודה על הזכות להכיר אותך ולהיות לצידך עד הרגע האחרון. מעתה ועד סוף ימי תמיד תהיה המלאך השומר שלי. הכוכב שבשמיים שמלווה אותי. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים".