יו"ר מרצ: "היה מקום לחקירה בהאג נגד ישראל"

בראיון בערוץ 13, הצדיק ח"כ ניצן הורוביץ את ההחלטה לחקור את ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג: "ישראל צריכה לשאול את עצמה מה היא צריכה לעשות כדי למנוע את זה"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 06/03/21 20:11 כב באדר התשפא

יו"ר מרצ: "היה מקום לחקירה בהאג נגד ישראל"
ניצן הורוביץ, יו"ר מרצ, צילום: Miriam Alster/Flash90

17 יום לבחירות: יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, התראיין הערב (ש') אצל איילה חסון בערוץ 13, ואמר "היה מקום להחלטה של בית הדין בהאג לחקור את ישראל". אמירו של הורוביץ עוררה סערה ומפלגות רבות בימין גינו את דבריו.

בראיון לקראת הבחירות הממשמשות ובאות, ובצל המצב העגום של מרצ בסקרים, שאלה חסון את הורוביץ על דעתו בנוגע להחלטה של בית הדין הבינלאומי בהאג לחקור את ישראל על פשעי מלחמה, אמר יו"ר מרצ: "אין שום משא ומתן עם הפלסטינים ובונים התנחלויות כאילו אין מחר ואז מתפלאים שיש נגד זה צעדים. הפיתרון בעינינו זה לא להגיד האג אנטישימי, זה לקדם את המשא ומתן עם הפלסטינים, זה לעשות הסדר".

בנוגע לתגובה של ישראל למהלך, אמר הורביץ: "אני בעד לשתף פעולה עם בית הדין. אני חושב שלהחלטה הזו היה מקום. אני לא רוצה שישראל תעמוד במצבים האלה, אני לא רוצה שיגישו נגד ישראל הליכים בכל מיני בתי משפט, אבל ישראל צריכה לשאול את עצמה מה היא צריכה לעשות כדי למנוע את זה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן