סקר מנדטים: יש עתיד וישראל ביתנו מתחזקות, נתניהו בירידה

סקר חדש מלמד על אפשרות דמיונית בה גוש רק לא נתניהו הכולל בתוכו את תקווה חדשה, יש עתיד, המשותפת, ישראל ביתנו, העבודה, מרצ, כחול לבן – יכול להקים ממשלה עם 62 מושבים. שוויון מנדטים בין ימינה לתקווה חדשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/21 08:50 כא באדר התשפא

סקר מנדטים: יש עתיד וישראל ביתנו מתחזקות, נתניהו בירידה
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נתוני סקר מעריב שפורסמו אמש (ה') מראים כי לו הבחירות לכנסת ה-24 היו נערכות היום, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו היתה זוכה ל-27 מנדטים בלבד, ומנגד, המפלגה השניה בגודלה, יש עתיד של יאיר לפיד, עולה ל-20, כמו בסקר דיירקט פולס.  

ימינה עם נפתלי בנט ותקווה חדשה של גדעון סער, מקבלות כל אחת 12 מושבים בכנסת הבאה. ישראל ביתנו עם יושב הראש שלה, אביגדור ליברמן עולים ל-9 מנדטים, בדומה לתוצאה אצל דיירקט פולס. שלוש מפלגות מקבלות בסקר 4 מנדטים בלבד: כחול לבן, הציונות הדתית ומרצ שעוברבת את אחוז החסימה, בניגוד לרע"מ שנמצאת מתחתיו.

גוש רק לא נתניהו הכולל בתוכו את תקווה חדשה, יש עתיד, המשותפת, ישראל ביתנו, העבודה, מרצ, כחול לבן – יכול להקים ממשלה, די דימיונית, עם 62 מושבים.

סקר מנדטים מעריב ומכון פאנלס פוליטיקס:

הליכוד - 27
יש עתיד - 20
ימינה - 12
תקווה חדשה - 12
ישראל ביתנו - 9
הרשימה המשותפת - 8
ש"ס - 8
יהדות התורה - 7
העבודה - 5
כחול לבן - 4
הציונות הדתית - 4
מרצ - 4

מתחת לאחוז החסימה:
רע"מ - 2.4%
הכלכלית החדשה של ירון זליכה - 1.2%

בסקר של מכון פאנלס פוליטיקס בהנהלת מנחם לזר השתתפו 571 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט (פנייה להשתתף בסקר נשלחה ל־2,897 חברים בפאנל). הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.2%.  


(קמפיין ישראל ביתנו)