פרסום ראשון אבי מעוז חוזר לממשלה - זה מה שהוא יקבל

החלטת ממשלה חושפת כי אבי מעוז בדרכו חזרה לממשלה, ולתפקיד שהשאיר מאחור - "הרשות לזהות יהודית" | בהחלטה נכתב: "עם חזרתו של סגן השר לתפקידו, מוצע להפקיד בידיו מחדש את האחריות על רשות זו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 30/03/23 23:18 ח בניסן התשפג

אבי מעוז חוזר לממשלה - זה מה שהוא יקבל
אבי מעוז | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אבי מעוז חוזר ל"רשות לזהות לאומית": לאחר שהתפטר לפני כחודש מתפקידו כסגן שר בממשלה, נחשף היום (ה') כי הוכנה החלטת ממשלה חדשה, במטרה להחזיר את מעוז לממשלה. על פי ההחלטה, מעוז צפוי לקבל בחזרה את האחריות על הרשות לזהות יהודית. "כעת מוצע לאשר בשנית את מינויו".

"מוצע להפקיד בידיו מחדש את האחריות"

בהחלטה נכתב: "הוחלט להקים במשרד ראש הממשלה רשות לאומית שתקרא 'הרשות לזהות לאומית יהודית' באחריות סגן השר אבי מעוז. עם חזרתו של סגן השר לתפקידו, מוצע להפקיד בידיו מחדש את האחריות על רשות זו". 

נוסף לכך, נכתב בהחלטה כי "בהחלטת ממשלה, מונה חבר הכנסת אבי מעוז לסגן שר במשרד ראש הממשלה על ידי ראש הממשלה, בהמשך, הודיע סגן השר מעוז על התפטרות מתפקידו. כעת, מוצע לאשר בשנית את מינויו לסגן שר ראש הממשלה".

יותר משניים וחצי מיליון שקלים ממשרד ראש הממשלה

הרשות שתוקם מחדש, ככל הנראה תתוקצב במעל שניים וחצי מיליון שקלים, שיגיעו מתוך תקציב ראש הממשלה. תאריך המינוי המחודש של מעוז עדיין אינו ידוע, ובהחלטת הממשלה נכתב כי השר יכנס לתפקידו, "במועד שבו תימסר בכנסת ההודעה על מינויו".