מכה לנתניהו: פרקליטו הודיע שיעזוב אם לא תיעצר החקיקה

בזמן שראש הממשלה עסוק בהכרעה לגבי המשך החקיקה, בישר לו עורך דינו בתיק 4000, בועז בן צור כי לא ימשיך לייצגו במידה וחקיקת הרפורמה תימשך

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 27/03/23 08:16 ה בניסן התשפג

מכה לנתניהו: פרקליטו הודיע שיעזוב אם לא תיעצר החקיקה
נתניהו, פרקליטו יעזוב?, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

מכה לנתניהו: במקביל לסערת הרפורמה המשפטית המתרחשת בשבועות האחרונים והגיע לשיא בשעות הלילה עם הפגנות הענק בתל אביב ובירושלים, נמשך כל העת גם משפטו האישי של ראש הממשלה. אך עתה מודיע פרקליטו של נתניהו כי יבקש להפסיק את הייצוג של נתניהו בתיק במידה והחקיקה תימשך, כך מפרסם הבוקר העיתונאי עמית סגל.

האיום של פרקליטו של נתניהו

פרקליטו של נתניהו, בעז בן צור, הודיע לראש הממשלה שלא יוכל להמשיך לייצגו בתיק 4000 אם החקיקה לא תיעצר. בן צור, אחד מבכירי הפרקליטים בישראל, הוא אחד מעורכי דינו של נתניהו בתיקי האלפים. צריך להדגיש כי עורך דין לא תמיד יכול לעזוב את לקוחו באמצע משפט וכי הדבר מצריך את אישור בית המשפט, כך שלא ברור אם איומו של בן צור בכלל יאושר.

בועז בן צור, יבקש להתפטר

בועז בן צור, יבקש להתפטר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"אני 25 שנה בפרקליטות, ולא נתקלתי בסגנון כזה. צורה כל כך מכוערת"

במהלך הדיון הראשון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מאז חזר לראשות הממשלה, עצרו השופטים את הדיון למשך כמה דקות לאחר שויכוח בין הפרקליטים עלה לטונים גבוהים. בדיון נערכת חקירתה הנגדית של פולינה גובזמן - קריב שהייתה אחת החוקרות של העדים במהלך החקירות נגד נתניהו.

 

הדיון התלהט והטונים הורמו לאחר שהתובעת בתיק, עורכת הדין יהודית תירוש תקפה את פרקליטיו של נתניהו ואמרה: "אני 25 שנה בפרקליטות, ולא נתקלתי בסגנון כזה. צורה כל כך מכוערת", מנגד החזיר עורך הדין בן צור המייצג את נתניהו: "לא נתקלתי בכתב אישום כזה" ועורך הדין ז'ק חן המייצג את בני הזוג אלוביץ הוסיף: "אני מבקש להגיב. לא יכול להיות שבית המשפט נותן להם להגיד דבר כזה פוגעני ואני לא יכול להגיב. אני רוצה לומר שבמשך 30 שנה לא נתקלתי בהתנהלות כזו של ההגנה, שהסתירה תקלה אחרי תקלה. זו שערורייה".