ח"כ מהליכוד לנתניהו: תכריז שההסכם ניגוד עניינים מבוטל

חבר הכנסת דני דנון, קרא לראש הממשלה, בנימין נתניהו להכריז כי הסכם ניגוד העניינים עליו הוא חתום בטל: "נעניק לך גיבוי מלא ואני משוכנע שכך גם אזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/23 17:00 כ באדר התשפג

ח"כ מהליכוד לנתניהו: תכריז שההסכם ניגוד עניינים מבוטל
צילום: Miriam Alster/FLASH90

בחלק סגור של ישיבת סיעת הליכוד, חבר הכנסת דני דנון, קרא היום (ב') לראש הממשלה, בנימין נתניהו  לעסוק בנושא הרפורמה במערכת המשפט ולבטל את הסכם ניגוד העניינים עליו הוא חתום מול היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, שקובע כי הוא אינו יכול להתערב בכל מה שקשור לרפורמה.

"לא ייתכן שפקידים לא יאפשרו לך לעסוק בנושא המרכזי בו עוסקת הממשלה ולהציל את המדינה שלנו מאסון. אני קורא לך להודיע שהסכם ניגוד העניינים שחתמת עליו, בטל ומבוטל, ולהתחיל מיד לעסוק במציאת פתרון למשבר שאנחנו נמצאים בו אנחנו חברי הכנסת נעניק לך גיבוי מלא, ואני משוכנע שכך גם אזרחי ישראל", אמר דנון לנתניהו.

גלי בהרב מיארה

גלי בהרב מיארה צילום: Shir Torem/Flash90

"ערוצי תקשורת מגוייסים נגד הממשלה"

בתוך כך, בפתח ישיבת סיעת הליכוד, האשים ראש הממשלה, בנימין נתניהו את התקשורת בהתגייסות לטובת מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט. "בתקשורת השמאל סרבנים הופכים לגיבורים, חוסמי כבישים שממררים את החיים של רבבות ישראלים וחוסמים אמבולנסים, הופכים ללוחמי חופש. בתקשורת השמאל, רפורמה שמחזקת את הדמוקרטיה הופכת ל'קץ הדמוקרטיה'", פתח נתניהו את נאומו. 

צילום: Erik Marmor/Flash90

עוד הוסיף ואמר כי "זה מה שערוצי התקשורת, בצונאמי בלתי פוסק של פייק ניוז, מנסים להנחיל לציבור. מול השקרים אפשר לעשות רק דבר אחד - לומר את האמת ולהילחם על האמת. זה מה שהציבור מצפה מאיתנו וזה מה שאני מבקש מכם לעשות מול הנחשול האדיר של שקרים ופייק ניוז. יש פה צונאמי של הינדוס תודעה שלא ידענו כמותו וזה דבר שמאוד מסוכן למשטר דמוקרטי".