אלמוג כהן התקפל ויגיע להצבעות במליאת הכנסת

לאחר שאיים כי לא יגיע להצבעות היום בכנסת, שוחח חבר הכנסת מעוצמה יהודית עם ראש מפלגתו והודיע כי יגיע להצבעות. כהן קיבל מבן גביר הבטחות בנושא הנגב ובנוסף ישוחח נתניהו עם ראשי רשויות מהדרום

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/23 15:04 יא בטבת התשפג

אלמוג כהן התקפל ויגיע להצבעות במליאת הכנסת
אלמוג כהן בכנסת, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יגיע להצבעות בכנסת: לאחר שאיים כי לא יגיע להצבעות היום (ד') בכנסת, אלמוג כהן הודיע כי בסופו של דבר יגיע היום לכנסת. הודעתו של כהן מגיעה לאחר שיחה שערך עם יושב ראש מפלגתו בן גביר בה הובטח לו כי המפלגה לא תיתן לפגיעה ביישובים בנגב.

לאחר שיחה עם בן גביר, אלמוג כהן יגיע להצבעות

מלשכתו של ח"כ אלמוג כהן נמסר: "ח"כ אלמוג כהן יכנס להצבעות לאחר שהובהר לו על ידי ראש מפלגתו השר איתמר בן גביר כי הנגב לא יופקר בשום צורה ומפלגת 'עוצמה יהודית' תעמוד על רגליה האחוריות על כל תיקון או חקיקה שעשויים לפגוע בהתפתחות הנגב או באנשיו". בנוסף דווח כי הערב תתקיים פגישה בין ראש הממשלה לראשי רשויות בנגב על מנת לפתור את המשבר הנוגע להטבות המס של יישובי הדרום.

נתניהו

נתניהו, ייפגש עם ראשי רשויות. צילום: shutterstock

הטבות המס בדרום בוטלו, כהן איים שלא יצביע

כזכור, אמש הודיע חבר הכנסת אלמוג כהן כי הוא יחרים את ההצבעות במליאה לאחר שנודע כי הטבות המס בגובה 3 אחוזים יבוטלו מהעיר דימונה ומהיישוב מיתר. בנוסף, לחבר הכנסת כהן הובטח להתמנות לתפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה, אך לאחר קשיים משפטיים המינוי עדיין לא יצא לפועל ובספק אם ייצא גם בעתיד. לכהן הוצעו מספר תפקידים אחרים אך כרגע נראה כי הנושא עוד לא הגיע לפיתרון.