פרסום ראשון התפקיד החדש של אלמוג כהן מעוצמה יהודית

שינוי בתוכניות: חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית ימונה לתפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה במקום סגן שר במשרד הכלכלה | אלו תחומי האחריות שיקבל

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/12/22 16:26 ד בטבת התשפג

התפקיד החדש של אלמוג כהן מעוצמה יהודית
אלמוג כהן, צילום: ללא

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית ימונה לסגן שר במשרד רוה"מ ויהיה אחראי במסגרת התפקיד על כל תהליכי העומק הקשורים בנגב בדגש על "מטרופולין באר-שבע" בכפוף להחלטת ממשלה, לרשותו של סגן השר אלמוג כהן תוכפף מנהלת ייעודית שתפעל ליישום מדיניות הממשלה בנושא הנגב ופיתוחו.

נזכיר כי כהן היה אמור להתמנות לתפקיד סגן שר במשרד הכלכלה אך יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר שמיועד לתפקיד השר הביטחון לאומי דרש כי חבר כנסת מטעמו יקבל תפקיד במשרד ראש הממשלה של נתניהו. 

יוקם יישוב חדש בגליל

היום פורסם ההסכם הקואליציוני הרשמי בין הליכוד לבין מפלגת עוצמה יהודית במסגרתו סוכם על הקמת יישוב חדש בגליל - 'רמת ארבל'. בהסכם נכתב כי הממשלה תקבל החלטה על הקמת ישוב רמת ארבל, ומי שיהיה אחראי הקמתו יהיה השר לפיתוח הנגב והגליל והחוסן הלאומי מטעם עוצמה יהודית, ח"כ יצחק וסרלאוף.

יצוין כי היישוב רמת ארבל הוקם על קרקע פרטית יהודית שנרכשה כדין ולמרות זאת פשטו כוחות הביטחון על המקום והחרימו  את הקרונות בהם התגוררו המשפחות שנותרו חסרות כל. עוד נכתב בהסכם, כי מתוך מטרה ליישב את הגליל והנגב ולהוריד את מחירי הדירות יביאו ראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל והחוסן הלאומי החלטה לממשלה להוזיל את מחירי הדירות בגליל ובנגב.

"גם הכי יפה": חבר הכנסת החדש מפרגן לחברו לסיעה