נתניהו החליט: השר לשעבר יהיה ראש המל"ל

לקראת ההכרעות בנוגע לחלוקת התפקידים בליכוד, נתניהו מתחיל למנות גם את סגל משרדו. לתפקיד ראש המל"ל בחר נתניהו בשר לשעבר צחי הנגבי. הנגבי, בעבר שר המשפטים לא הצליח להתברג ברשימת הליכוד לבחירות

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 27/12/22 20:32 ג בטבת התשפג

נתניהו החליט: השר לשעבר יהיה ראש המל"ל
צחי הנגבי, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

הכוורת מתחילה להתמלא: בימים אלו נערך בנימין נתניהו לקראת חזרתו למשרד ראש הממשלה, בין הפגישות שעורך נתניהו עם בכירי הליכוד לקראת ההכרזה על התפקידים בממשלה הבאה, עוסק נתניהו גם במינויים בתוך לשכתו, כאשר עד כה נרשם רק מינוי אחד - צחי ברוורמן לראשות הסגל במשרד. אבל היום (ג') הכריע נתניהו כי השר לשעבר צחי הנגבי יהיה ראש המל"ל הבא במשרד ראש הממשלה.

הנגבי מילא בעבר שלל תפקידים בליכוד ובממשלה ובתפקידו האחרון כיהן כשר ההתיישבות בממשלת נתניהו הקודמת. הנגבי, שהחל את כהונתו בכנסת כבר בשנת 1988 התמודד גם בפריימריז של הליכוד בבחירות האחרונות אך נדחק למקום לא ריאלי ברשימה, אבל נראה כי הוא לא עוזב את החיים הציבוריים.

צחי הנגבי בביקור במבואות יריחו בחודש שעבר

צחי הנגבי בביקור במבואות יריחו בחודש שעבר צילום: מבואות יריחו

הנגבי: "לקדם את כל המהלכים החוקיים שיביאו להסדרת ההתיישבות הצעירה"

הנגבי התבטא בנושא ההתיישבות הצעירה בעת שכיהן כשר ההתיישבות בממשלה הקודמת ואמר: "חוות דעתם של היועצים המשפטיים שעוסקים בכך היא שהסדרת תנאי המחיה הנורמטיביים לאותם עשרות אלפי תושבים מחייבת החלטת ממשלה שתגדיר את היישובים הצעירים כיישובים בהליכי הסדרה".

הנגבי המשיך: "סיכמנו שבצוותא נגבש הצעת החלטה לממשלה במטרה לקדם את כל המהלכים החוקיים שיביאו להסדרת ההתיישבות הצעירה. אני משוכנע שהממשלה תתייחס לנשוא במלוא הרצינות ותבחן אותו בשיקול דעת מעמיק". עתה כשהוא יכהן בתפקיד החדש, נותר לראות האם הנגבי ימשיך לקדם את הנושא.