פיגוע ירי בחדרה התגובות והאשמות: "רק יד קשה ותקיפה תחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל"

עוד ערב עצוב עם פיגוע בליבה של עיר גדולה, ובמערכת הפוליטית מגיבים. נתניהו כתב: "הטרור מרים את ראשו — ורק יד קשה ותקיפה תחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל" | כל התגובות

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/22 21:32 כד באדר ב'

התגובות והאשמות: "רק יד קשה ותקיפה תחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל"
זירת הפיגוע בחדרה, צילום: Gili Yaari/Flash90

פיגוע קשה בחדרה: במערכת הפוליטית הזדרזו להגיב לפיגוע הירי הקשה שאירע הערב (א'), ובמהלכו נרצחו שני בני אדם על ידי מחבלים חמושים שפתחו בירי לעבר לוחמי מג"ב. לאחר קרב יריות חוסלו המחבלים על ידי מסתערבים שהיו במסעדה סמוכה. 

ראש הממשלה לשעבר נתניהו: "פיגוע טרור קשה מאוד הערב בחדרה. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לשלום הפצועים. הטרור מרים את ראשו — ורק יד קשה ותקיפה תחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

שר האוצר אביגדור ליברמן: "ערב קשה וכואב. אני מביע את צערי העמוק ומחזק את ידי משפחות הנרצחים ושולח איחולי החלמה מהירה לפצועים. לא נשלים עם הטרור במדינת ישראל ונאבק בו במלוא העוצמה".

חה״כ קטי שטרית מהליכוד מסרה: "פיגוע רודף פיגוע! עוד לא התאוששנו מהפיגוע המזעזע בבאר שבע והערב עוד פיגוע מחריד בלב חדרה. לצערי הטרור מרים את ראשו ומחזיר אותנו למציאות איומה ועצובה מאוד.  אני מתפללת לרפואתם השלמה של הפצועים ושולחת תנחומים מעומק ליבי למשפחות הנרצחים".

שר החוץ יאיר לפיד אמר לאחר שעדכן את שרי החוץ המשתתפים ב'פסגת הנגב' כי "פיגוע הטרור המתועב הערב הוא ניסיון של קיצונים אלימים להטיל אימה ולפגוע במרקם החיים כאן. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, ואיחולי החלמה לפצועים. מדינת ישראל תאבק באופן בלתי מתפשר בטרור, נעמוד ביחד בנחישות עם בעלות בריתנו נגד כל מי שינסה לפגוע בנו".

בן גביר בצעקות לבר לב: "תתבייש"

ח"כ איבתיסאם מרעאנה ממפלגת העבודה מסרה: "מזועזעת וכואבת את הפיגוע הרצחני שאירע לפני זמן קצר בחדרה. משתתפת בצערן הכבד של משפחות הנרצחים ומאחלת החלמה מהירה לפצועים"

ח"כ יואב בן צור מש"ס מסר: "פיגוע רודף פיגוע. מדינת ישראל נמצאת תחת אינתיפאדה קשה אשר מכה בנו ללא רחם. בימים טרופים אלו, מחזק את כוחות הביטחון על עמידתם כחומה בצורה מול הטרור הרצחני. שולח תנחומים למשפחות השכולות ומתפלל לפני היושב במרומים לרפואת הפצועים ולהחלמתם במהרה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "דם יהודי אינו הפקר! עוד פיגוע ועוד פיגוע והלב נחמץ וכבר לא יכול להכיל את כמויות הצער והחורבן. אמרנו והזהרנו, ממשלה שתלויה בתנועה האיסלמית סופה לפגוע קשות בביטחון המדינה וזה קורה".

שר התקשורת יועז הנדל על הפיגוע הערב: "שפיכות הדמים ברמדאן היא תוצאה של הרצון לחסל יהודים. רצון שהיה לאורך ההיסטוריה ולא נגדע.  ‏לא אלימות מתנחלים ולא תירוצים אחרים. התגובה היחידה היא קיר ברזל. לא מריבות פנימיות ופוליטיקה. ‏ידענו מצבים קשים, נגבה מחיר וננצח. ‏שולח רפואה שלמה לפצועים בפיגוע הקשה הערב בחדרה".

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע לזירת הפיגוע בחדרה, וקטע את נאומו של השר לביטחון פנים, עמר בר לב שהגיע גם הוא למקום: "תתבייש לך. מדבר על אלימות המתנחלים כשיהודים נרצחים".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן