אחרי שהגיע להלוויות: בן גביר ביקר את פצועות הפיגוע

לאחר שהשתתף בשתי הלוויות הנרצחים שנטמנו בבאר שבע, הגיע יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת לבקר את שתי פצועות הפיגוע, בבית החולים סורוקה: "אני עובד קשה בכנסת כדי שהדם שלנו לא יהיה הפקר ומתפלל לשלומכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/22 20:54 כ באדר ב'

אחרי שהגיע להלוויות: בן גביר ביקר את פצועות הפיגוע
בן גביר באחת הללוויות, צילום: ללא

לאחר שתי לוויות נרצחי הפיגוע בבית העלמין בבאר שבע הגיע חבר הכנסת איתמר בן גביר לבקר את פצועי הפיגוע בבית החולים סורוקה. בן גביר חיזק את שתי פצועות הפיגוע ולאחר מכן המשיך להלווייתו של הנרצח משה קרביצקי הי"ד בבית העלמין בבאר שבע.

"באתי לחזק אתכם וכל מה שתצטרכו לעזרה אל תתביישו לפנות אלי. אני עובד קשה בכנסת כדי שהדם שלנו לא יהיה הפקר ומתפלל לשלומכם". הפצועים סיפרו על הנס שקרה להם במהלך הפיגוע: "המחבל הגיע מאחורה, דקר אותי פעמיים, נפלתי ואחרי זה קמתי והצלחתי לברוח". סיפרה אחת הפצועות.

פצועה נוספת סיפרה שבזמן הדקירה לא הרגישה כאב: "ברחתי אחרי שדקר אותי, לא הרגשתי כאב, נכנסתי לחנות והרגשתי רטובה מדם, אנשים עזרו לי עד שכוחות ההצלה הגיעו ופינו אותי לבית החולים".

ערבים השחיתו את דגל ישראל בלשכתו של בן גביר

ערבים ניצלו היום בצהריים את העדרו של בן גביר משכונת שמעון הצדיק, והשחיתו את דגלי ישראל בלשכתו הפרלמנטרית ללא הפרעה מצד כוחות המשטרה. "תלונה תוגש בעניין בקרוב", מסר בן גביר.

בן גביר הוסיף ואמר: "מחבל שמשחית דגל בלי הפרעה, יכול גם לזרוק בקבוקי תבערה ולסכן חיי אדם. מקומו בכלא וחבל שהמשטרה לא עצרה אותו לפני שהצליח לבצע את זממו, אני מצפה שמי שהשחית את הדגלים ייעצר והדין ימוצה איתו".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן