ח"כ אלי כהן בראיון לכיפה: אלו שלושת הדברים שבנט מפחד מהם

אחרי הנאום של זלנסקי, ישבנו לראיון עם חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד שתקף את בנט על הנסיון לתווך במלחמה במקום לטפל באיום הגרעין | כהן חשף מגעים עם גורמי ימין להפלת הממשלה וסיפר על השיחה עם בנט ושלושת הדברים מהם לטענתו בנט מפחד

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/03/22 14:24 יח באדר ב'

ח"כ אלי כהן בראיון לכיפה: אלו שלושת הדברים שבנט מפחד מהם
אלי כהן, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

בפתח הריאיון עם חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד, שאלנו את כהן מה דעתו על הנאום של זלנסקי אתמול וההשוואות לשואה, "ההשוואה הייתה מיותרת ולא במקומה, אבל בעיקר היה ניכר שבנט שנטש את המאמצים בסוגיית הגרעין בשביל להיות המתווך בין רוסיה ואוקראינה נכשל בשני החזיתות. בנט מתערב במקום שלו שייך לישראל, יש לנו אינטרסים יותר נרחבים". 

נראה שהסכם הגרעין מתקרב, מה מדאיג אותך בהסכם שמגיע?

מדובר בכניעה של ארצות הברית, בנט ולפיד רק מחמיצים הזדמנויות. הם צריכים עכשיו להיות בכל בירות אירופה ולפעול נגד ההסכם. זה אבסורד, המערב פועל נגד רוסיה ונותן סנקציות לאוליגרכים אבל לאיראן נותנים להתנהל ולחזק את הטרור. אני מודאג  מאוד מזה שבנט מוביל את הקבינט, הייתי איתו בקבינט והוא ילדותי.

"אנחנו בקשר עם גורמי ימין בממשלה והם מתלבטים"

בינתיים הממשלה יציבה, יש לכם תכנית להפלת הממשלה?

אני יותר אופטימי מאחרים, כל מי שמגדיר עצמו כגורמי ימין בקואליציה לא ישנים טוב בלילה כשהם רואים איך מוכרים את הנגב. עם אותם גורמים אנחנו בקשר, אני מדבר איתם, עצם זה שהם מתלבטים זה מראה על היציבות של הממשלה. עד מרץ 23 אני מאמין שהיא לא תשרוד. 

אלו שלושת הדברים שבנט מפחד מהם

אתה אמנם בקואליציה אבל חברים שלך מכולנו היום בעמדות מפתח בקואליציה, מתחרט?

אני שמרתי על האידיאולוגיה שלי ויש לנו עתיד גדול, הליכוד יחזור בגדול עם 40 מנדטים, אני אמרתי לנפתלי בנט, "אתה מפחד משלושה דברים, אחד זה מנסור עבאס שאתה צריך להתחשב בו בכל דבר, שתיים זה בחירות כי אתה תימחק ושלוש זה מהציבור", תשעה חודשים בנט לא יוצא לאף עיר בישראל, למה? כי יש זעם גדול כלפיו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן