"כמו היטלר תקבל כדור בראש" | יאיר לפיד מספר על האיומים

ראש הממשלה החליפי התייחס בישיבת הסיעה לסערת סילמן וסיפר על איומים שהוא ומשפחתו מקבלים, "ירצחו פה עוד פוליטיקאים" | שר האוצר ליברמן הוסיף: בחודש הקרוב נטפל במתווה הכותל ונקדם גיור באמצעות רבני ערים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/11/21 15:00 ד בכסלו התשפב

"כמו היטלר תקבל כדור בראש" | יאיר לפיד מספר על האיומים
יאיר לפיד, צילום: Oliiver Fitoussi/Flash90

יו״ר יש עתיד, שר החוץ יאיר לפיד, בפתח ישיבת הסיעה השבועית התייחס לסערת עידית סילמן סביב התקיפה עליה סיפרה במוצאי שבת. לפיד סיפר כי הוא ובני משפחתו מאוימים ברשתות החברתיות. ליברמן דיבר עם חברי סיעתו על שינויים נוספים בנושאי דת ומדינה אותם הוא מעוניין לקדם.

לפיד שיתף את הקהל ואמר: "השבוע קיבלתי מהגולש ״שוגר 5948888״ את ההודעה הבאה: ״יאיר לפיד, אני מאחל לך שתמות מסרטן עוד היום. אתה בדיוק כמו היטלר. אתה תקבל כדור ממני או ממישהו אחר.״ אשתי קיבלה מהגולשת סופי-יה את ההודעה הבאה: ״את ויאיר מגיע לכם מכה ועונש מאלוהים יותר מיעלי שכבר נתן לכם…״ ובהודעת המשך: ״שאלוהים יתנקם בכם גם ביעלי ובעוד מכות ובעונש ממנו".


 
"הסכנה היא לא רק שירצחו פה עוד פוליטיקאים. נורא ככל שזה ישמע, זה כבר לא יפתיע אף אחד, אבל זה לא נעצר שם. הסכנה הגדולה היא שזה מה שאנחנו הופכים להיות. האלימות הזו מחלחלת לכל תחומי החיים שלנו. לכבישים, לבתי הספר. אם לא נעצור את זה עכשיו, ביחד, אז זה מה שהפכנו להיות. חברה אלימה ומלאת שנאה", הוסיף לפיד".

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן דיבר בפתח ישיבת הסיעה על אישור התקציב והתכניות הרבות לעתיד, "העברת התקציב יצרה נכס חשוב מאוד שחייבים לשמור עליו והנכס הזה נקרא יציבות פוליטית, ולכן אני מנצל את ישיבת הסיעה ופונה לכל ראשי המפלגות שלא יפתיעו או יביכו אחד את השני כדי שהכל יהיה מתואם ומוסכם מראש. יש לנו מספיק הסכמות שמופיעות בהסכמים קואליציוניים שחייבים לממש אותם כבר עכשיו", אמר ליברמן. 

שר האוצר שיתף את תכניותיו בנושאי דת ומדינה ואמר: "יש גם נושאים שעדיין לא חתומים ומבחינתנו נושא הגיור על ידי רבני העיר ומתווה הכותל,  אלה דברים שנרצה לקדם כבר בחודש הקרוב. בנוסף יש עוד שורה של חוקים שאנחנו מקדמים, כמו למשל קרן העושר".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן