עידית סילמן חושפת: "תקפו אותי במודיעין"

חברת הכנסת ויו"ר הקואליציה עידית סילמן מספרת הערב לראשונה כי לפני שבועיים הותקפה בתחנת דלק בעיר מודיעין | סילמן הוסיפה וספרה על ההצעות מהליכוד: "ארוץ רק עם ימינה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/11/21 19:53 ב בכסלו התשפב

עידית סילמן חושפת: "תקפו אותי במודיעין"
עידית סילמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שבוע קשה במיוחד עם ההצבעות הקריטיות על תקציב המדינה, מי שנצחה על האחדות הקואליציונית, ח"כ ויו"ר הקואליציה עידית סילמן מתייצבת הערב (ש') לראיון וחושפת לא מעט כותרות. סילמן מספרת כי הותקפה לפני שבועיים על ידי אדם אלמוני.

בראיון שהעניקה הערב לחדשות 12 סיפרה סילמן על האירוע החריג: "לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות", עד כה לא ידוע על תלונה שהוגשה למשטרה בנושא.

סילמן הוסיפה וסיפרה על המאבק בליכוד להשגת עריקים מתוך הקואליציה: "קיבלתי שתי הצעות מהליכוד לעבור אליהם, לא הייתי בדיבור עם יש עתיד, ארוץ רק עם ימינה". ח"כ יואב קיש מהליכוד מיהר להגיב לסילמן וכתב בטוויטר: "מתחייב בזאת להתנגד בכל כוחי למי שיגיע עם הרעיון ההזוי לצרף את סילמן לליכוד. מעדיף לשבת באופוזיציה כל הקנדציה ולא להכניס אנשים חסרי עקרונות לליכוד".

מוקדם יותר הערב אמר ח"כ יום טוב כלפון מימינה כי גם אליו פנו בהצעות מכיוון הליכוד. "נתניהו אמר לי לבוא לליכוד - השבתי בשלילה". אמר כלפון. לא מעט תלו תקווה בכלפון סביב ההצבעות על התקציב אך למרות הלחצים הרבים והפגישה עליה סיפר עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, כלפון הצביע יחד עם שאר חברי הקואליציה בעד כל חוקי התקציב.


(כלפון בראיון לחדשות כיפה).