בנט מבקש מהשרים: "אין טעם להרעיד את הספינה"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס בנט למתיחות בקואליציה שמלווה את הימים שלפני ההצבעה על התקציב, "העם שבע מחלוקות וריבים קטנוניים" | ליברמן: "נתניהו לא חוזר לשלטון, כל השאר לא חשוב"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/10/21 11:52 יא בחשון התשפב

בנט מבקש מהשרים: "אין טעם להרעיד את הספינה"
בנט בישיבת הממשלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שבוע מטלטל עם הסתבכותו של שר המודיעין אלעזר שטרן ממשלת ישראל התכנסה הבוקר (א') לישיבתה השבועית. בפתח הישיבה התייחס בנט לתקציב המדינה שצריך לעבור בעוד פחות מחודש וכן לירידה החדה במספרי התחלואה, "אנחנו מנצחים את הגל הרביעי".


(בנט בפתח ישיבת הממשלה).

על תקציב המדינה, אותו תביא הממשלה בסוף החודש או בתחילת החודש הבא לאישור הכנסת אמר בנט: "מדובר בתקציב חשוב, גדוש רפורמות, שמחזיר סוף סוף את המדינה למסלול ומביא בשורות רבות לאזרחי מדינת ישראל. כאן מגיעה מילה טובה לידידי, שר האוצר אביגדור ליברמן, ובכלל לכל שרי הממשלה על שיתוף הפעולה".

בנט ביקש מהשותפים לשמור על אש נמוכה: "אני קורא כאן לחבריי סביב שולחן הממשלה, ובמיוחד לחברי הכנסת בקואליציה: אנחנו צריכים עכשיו להתמקד בהעברת התקציב, זו המשימה העיקרית לשבועות הקרובים. לשמור על היציבות הקואליציונית כדי שנוכל לקדם את המטרות המשותפות שלשמן התכנסנו ויצאנו לדרך יחד. בואו נתמקד, במיוחד בשבועות הקרובים ובכלל,  במשותף ולא במחלוקות.

אין טעם להרעיד את הספינה. גם כשממש בוער להגיב, כשמישהו בטוח שהוא צודק - לחשוב על המטרה הגדולה יותר.  העם שבע מחלוקות וריבים קטנוניים, הוא מצפה מאיתנו, מחברי הממשלה וחברי הקואליציה, למשהו אחר. אני משוכנע שנצליח". אמר בנט.

עם כניסתו לישיבת הממשלה פנה שר האוצר אביגדור ליברמן לעיתונאים ותקף את נתניהו: "שלושה יעדים היו: החלפת הממשלה וזה העומד בראשה, קואליציה בלי ש"ס ויהדות התורה ותיק האוצר אצלנו. הבטחנו, מילה זו מילה. גם פה אני מבטיח, נתניהו לא חוזר לשלטון. כל השאר לא חשוב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן