לפיד במליאה: "בן גביר יסיר את התמונה של הרצל ויתלה את התמונה של גולדשטיין?"

יו"ר יש עתיד תקף במליאת הכנסת את מועמד הציונות הדתית ואמר כי הוא "תומך טרור". עוד הוא אמר כי "לא צריך ממשלה שלוקחת עוד פעם 10 מיליארד שקל ומשקיעה אותם במשרדים ממשלתיים מיותרים לחלוטין"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/02/21 14:14 יב באדר התשפא

לפיד במליאה: "בן גביר יסיר את התמונה של הרצל ויתלה את התמונה של גולדשטיין?"
לפיד, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, נאם היום (ד') במליאת הכנסת, ותקף את מועמד הציונות הדתית לכנסת איתמר בן גביר, את ממשלת ישראל, וגם את ח"כ דודי אמסלם, "שעוד פעם יגיד שהיועמ"ש הוא חזיר ומניאק?".

יו"ר יש עתיד, מי שהסקרים האחרונים מלמדים על התחזקות מפלגתו, תקף את יו"ר עוצמה יהודית, מעל הדוכן במליאה: "אני רוצה להבין עכשיו על הדוכן הזה יעמוד בן גביר, תומך טרור, מה הוא יעשה יסיר משם את התמונה של הרצל ויתלה גם פה את התמונה של ברוך גולדשטיין שרצח 29 אנשים? זה מה שאנחנו מחפשים עכשיו? שראש הממשלה ישב שם עם הטלפון שם כדי לקבל הוראות מהנכד של קנייבסקי? זה מה שאנחנו רוצים שהטירוף הזה יימשך? או שתהיה פה ממשלה שפויה, הגונה של אנשים טובים שבאים לעבוד בשביל אזרחי מדינת ישראל?".

"אנחנו צריכים ממשלה הגונה ושפויה ממשלה שתיקח 10 מיליארד שקל ותשקיע אותם במערכת הבריאות, לא שלוקחת עוד פעם 10 מיליארד שקל ומשקיעה אותם במשרדים ממשלתיים מיותרים לחלוטין", אמר על ממשלת ישראל. "לא צריך משרד לענייני מים, לא צריך משרד לענייני קהילות לא קיימות, לא צריך ג'ובים למקורבים, ולא צריך מטוס פרטי לראש הממשלה. צריך את כל הכסף הזה להשקיע במערכת הבריאות הישראלית, במעמד הביניים הישראלי שמתרסק בגלל הממשלה הזאת".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן