המוסד תומך בסגירת ערוץ הטלוויזיה אלג'זירה - זו הסיבה

המוסד תומך בסגירת רשת הטלוויזיה תומכת הטרור לאחר שחשפה את מיקומם של שטחי כינוס צבאיים כדי לפגוע בפעילות צה"ל ולסכן את הכוחות הלוחמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/23 12:24 א בחשון התשפד

המוסד תומך בסגירת ערוץ הטלוויזיה אלג'זירה - זו הסיבה
אל-ג'זירה, צילום: shutterstock

ארגון הביון הישראלי, המוסד, תומך בסגירת ערוץ הטלוויזיה הפרו פלשתיני אל-ג'זירה וזאת מכיוון שרשת הטלוויזיה תומכת הטרור, חושפת את מיקומם של שטחי הכינוס הצבאיים כדי לפגוע בפעילות צה"ל ולסכן את הכוחות הלוחמים. כך על פי כתב כאן 11 אבישי גרינצייג. רוב בכירי מערכת הביטחון תומכים בסגירת ערוץ הטלוויזיה הפועל מקטאר, וביניהם, שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל הרצי הלוי והמטה לביטחון לאומי.

מאיר מרציאנו עוקץ את אל-ג'זירה

נזכיר כי בשבוע שעבר, כתב הבריאות של חדשות 13, מאיר מרציאנו, קיבל בקשה מרשת החדשות אל-ג'זירה הערבית אשר בקטר, ובתגובתו לא שכח את החלק שלהם בתעמולה השקרית של חמאס. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב כך: "הסרטון שצילמתי ופרסמתי של השרה עידית סילמן, עשה כותרת גם בכלי תקשורת בעולם, שביקשו לסקר את השבר שחווים האזרחים בישראל מול נציגי הציבור והממשלה. אחד מכלי התקשורת שביקשו ממני את הסרטון הוא אל-ג'זירה. זה מה שעניתי להם". הוא הוסיף צילום מסך של תכתובת ווטסאפ באנגלית, שם סירב נחרצות לבקשת העיתונאי מהרשת הערבית.

"היי מאיר, אני מקווה שאתה בטוב", כתב לו העיתונאי מאל-ג'זירה. "היינו רוצים לבקש את רשותך להשתמש בקטע הווידאו שצילמת, ונשמור על הקרדיט שלך. תודיע לנו אם זה בסדר". בתגובה השיב להם כתב הבריאות בנחרצות: "אני לא מאשר לכם להשתמש בסרטון, ואני לא משתף פעולה עם אנשים שתומכים בטרור וברצח חפים מפשע. אל תתקשר אלי או תשלח לי הודעות לטלפון אף פעם". הכתב הסרוג סיים בעקיצה: "לחיי ישראל".