מאבק הרבש"צים נמשך: "בנט מפקיר אותנו"

וועד הרבש"צים הארצי מחריף את מאבקם ויתחיל את ימי העבודה ב10 בבוקר: "השר בנט תפסיק להפקיר אותנו". על הודעת משרד הביטחון כי הסכסוך נפתר אומר גורם במאבק לחדשות כיפה: "מדובר בפייק ניוז"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 20/12/19 12:01 כב בכסלו התשפ

מאבק הרבש"צים נמשך: "בנט מפקיר אותנו"
מחאת הרבש"צים, בשבוע שעבר, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מחאת רכזי הביטחון היישוביים נמשכת. וועד הרבש"צים הארצי וההסתדרות הלאומית הודיעו הבוקר (ו') כי החל מיום ראשון הקרוב, כלל רכזי הביטחון במדינת ישראל יחלו את משימותיהם השוטפות מידי יום, רק מהשעה 10:00 בבוקר. ניתוק הקשר עם גורמי צה"ל יימשך.
רכזי הביטחון הישוביים דורשים מהשר בנט הסדרה של תנאי העסקתם ושל מרכיבי הביטחון ביישובים, ומפצירים פעם אחר פעם בפקידי משרד הביטחון ובשר נפתלי בנט, להיפגש בכדי להסדיר סוגייה זו.

כזכור, אמש הודיע בנט על פתרון לרבש"צים ביהודה ושומרון, אך גורם בכיר בוועד הרבש"צים אומר לחדשות כיפה כי הסכסוך לא נפתר, וכי השר בנט ממשיך להתעלם מרכזי הביטחון. לדברי הגורם, "בנט הפקיר אותנו, לא יעלה על הדעת כי כשפונים אליו בבקשה להיפגש הוא משחרר הודעות פייק". הגורם הוסיף כי "יהיו לזה השלכות גם בקלפי".

נזכיר כי הכרזה על סכסוך העבודה, משמעותה היא, כי רכזי הביטחון רשאים לפעול בצעדים ארגוניים שונים לרבות עיצומים, עיצומים חלקיים ושביתה כחלק ממימוש זכות ההתארגנות וקידום מטרותיהם אל מול מעסיקם.

השר נפתלי בנט

שר הביטחון, נפתלי בנטצילום: פלאש 90

מוועד הרבש"צים הארצי וההסתדרות הלאומית נמסר כי: "אנו פועלים כל עת בכדי לקדם את סוגיית העסקת רכזי הביטחון ואת הפגיעה בקיצוץ מרכיבי הביטחון ביישובים בכלל מדינת ישראל. עד כה נתקלנו באטימות והתעלמות מוחלטת מצד משרד הביטחון, כשעדיין מסרב לשבת עמנו לשולחן הדיונים, זאת לאחר הכרזה על סכסוך עבודה ונקיטת הליכי מחאה של התנתקות מצה"ל. 
לצערנו, אנו מאולצים לצעדים נוספים כנגד משרד הביטחון.

"אנו תקווה כי נציגי משרד הביטחון ישימו קץ למצב זה וימנעו נקיטת צעדי מחאה נוספים  והשבתה כללית. 
כלל רכזי הביטחון ביישובי מדינת ישראל, הינם חלק בלתי נפרד מצה"ל, פועלים ונכונים לילות כימים ולכל משימה. אנו גאים להיות שליחיה של המערכת הצבאית ואין לנו דבר ועניין כנגד
צה"ל, היישובים או המועצות. השר נפתלי בנט, תפסיק להפקיר אותנו!"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן