מחאת הרבש"צים בצומת עזריאלי: "הגיעו מים עד נפש"

רכזי הביטחון מפגינים מול משרד הביטחון בתל אביב במחאה על הפגיעה בתנאי העסקתם.

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 10/12/19 12:49 יב בכסלו התשפ

מחאת הרבש"צים בצומת עזריאלי: "הגיעו מים עד נפש"
הרבש"צים מפגינים, צילום: דוברות הר חברון

מחאת ענק של כלל רכזי הביטחון של הישובים בארץ התקיימה היום (ג) מול משרד הביטחון בתל אביב . כ- 150 רכזים המאוגדים תחת ההסתדרות הלאומית יחד עם קב"ט מועצת הר חברון  חסמו את צומת עזריאלי וזאת במחאה על הפגיעה בתנאי העסקתם. רק בשבוע שעבר נחשף כי עשרות רכזי ביטחון האמונים על ביטחון הישובים זומנו לשימוע בפני פיטורים בעקבות אי העברת שכרם על ידי משרד הביטחון.

מוועד הרבש"צים נמסר כי: "הגיעו מים עד נפש. מיליוני אזרחי ישראל נמצאים בסכנת חיים  מיידית וצפויים להיות ללא מענה הגנה ראוי בעיתות שגרה וחירום. זימון של עשרות רכזי ביטחון ישוביים לשימוע לפני פיטורים היא הכרזת מלחמה. אנחנו לא נעצור עד שיתקיים שיח ישיר בין ההסתדרות הלאומית ו-ועד הרבש"צים למשרד הבטחון בכל הקשור לתנאי העסקתנו ומרכיבי הבטחון שמקצצים ליישובים. לא נשקוט וננוח עד שרכזי הביטחון יזכו למעמד ראוי."

בההסתדרות הלאומית אשר מלווה את הרבש"צים אמרו:"ההסתדרות הלאומית הכריזה על סכסוך עבודה מול משרד הביטחון. היום החל הצעד הראשון עד להשבתה מלאה של עבודת הרבש"צים כפי שהחוק מאפשר. משרד הביטחון פועל לשינוי תנאי העסקת הרבש"צים באופן חד צדדי ופוגעני. מאות רבש"צים ברחבי הארץ נמצאים בסכנת פיטורים מיידית ומי שעלול לשלם את המחיר אלה אזרחי ישראל כולם"


יוחאי דמרי ראש המועצה האזורית הר חברון הוסיף: "מאבק הרכזים הוא מאבק של כולנו! הרבש''צים עושים ימים ולילות במסירות ודאגה לשמירת הביטחון והחוסן ביישובים. אני תומך תמיכה מלאה בדרישתם לשמור את התנאים שיאפשרו להם לבצע את תפקידם כהגון, לצערי ידענו פיגועים בתוך היישובים ובזמן שצה"ל מקצץ בפיקוד מרכז לטובת הצפון והדרום רכזי הביטחון הם העוגן הביטחוני היציב ביישוב ואסור לפגוע בהם, אני קורא לשר בנט לקדם פתרון לנושא."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן