אור אשכר הובא למנוחות: "הצלחת לאחד ל-11 ימים את העם"

אור אשכר שנפצע אנוש בפיגוע בדיזנגוף בתל אביב ונפטר אמש מפצעיו הובא למנוחות. בני משפחה וחברים ספדו לאור | משפחתו החליטה לתרום את איבריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 15:58 כח באדר התשפג

אור אשכר הובא למנוחות: "הצלחת לאחד ל-11 ימים את העם"
הלוויתו של אור אשכר, צילום: Alex Kolomoisky/POOL

הובא למנוחות: בבית העלמין בישוב נס הרים נערכה היום (ג') הלוויתו של אור אשכר, שפצע אנושות בפיגוע בתל אביב לפני כשבוע וחצי ואמש נקבע מותו. בלוויית בני משפחה, חברים ומוקיריו, הובא אור למנוחת עולמים.

"אחי הגדול" ספד אחיו של אור, "לא יכולתי שלא להתפעל ולהעריץ אותך. תמיד נשאתי בגאווה את התואר 'אח של אור', והתמוגגתי כשהייתי פוגש אנשים מעולמך שאמרו שאני דומה לך בדיבור ובהתנהגות. זכיתי להביע את אהבתי הרבה אליך בשיחה שלנו שהפכה להיות האחרונה". אחיו השני ספד גם הוא ואמר: "רציתי לומר לך תודה על כל מה שעשית בשבילי, וכל החברים שהכרת לי, שאני יודע שתמיד נהיה ביחד. ניפגש בגן עדן. אני אוהב אותך תמיד לנצח".

"מהיום שחיכית לי מתחת לבית עם סווטשירט אפור"

"אור, אני בחלום בלהות" ספדה בת זוגו של אור, לי מנחם, "מחכה להתעורר, תודה על כמה חודשים שבהם הלכתי על ענן. מהיום שחיכית לי מתחת לבית עם סווטשירט אפור, מהדקה שהעיניים שלנו נפגשו, שנינו ידענו שזהו. לכל מי שכאן, אור היה מאושר בחודשים האחרונים. נתת לי לטעום אהבת אמת, ועכשיו הלב שלי מנופץ. אני אוהבת אותך בכל הגוף והנשמה שלי".

אור אשכר, "כבה לנו היום אור נדיר באיכותו"

אור אשכר, "כבה לנו היום אור נדיר באיכותו" צילום: באדיבות המשפחה

המשפחה תרמה את איבריו של אור

פרופ' גמזו, מנהל בית החולים איכילוב, הודה למשפחה על שהחליטה לתרום את איבריו של אור, בשעות הקרובות יחל מבצע השתלות של איבריו של אור להצלת חיים בהובלת המרכז הלאומי להשתלות. פרופ' גמזו אמר: "אני מבקש להודות למשפחתו האצילית של אור על בקשתה לתרום את איבריו ולהציל חיים. לצערנו, תחת נסיבות טרגיות, זכינו כולנו באיכילוב להיחשף למשפחה מדהימה וערכית ואנו מודים להם ששיתפו אותנו בחייו של בנם ומקווים שהצלחנו לעמוד לצדם בשעה קשה זו".