בת זוגו של הנרצח סופדת: "נכנסת לחיים שלי כשאיבדתי תקווה"

לי מנחם, בת זוגו של אור אשכר הי"ד, ספדה לו וסיפרה על השנים בהן חיה לצידו: "אמרת לי שכל פעם שאני כותבת לך שאני אוהבת אותך זה מרגש אותך, אז אני צורחת את זה לעולם שתשמע את זה איפה שלא תהיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 19:36 כז באדר התשפג

בת זוגו של הנרצח סופדת: "נכנסת לחיים שלי כשאיבדתי תקווה"
אור אשכר, משפחתו תרמה את איבריו, צילום: באדיבות המשפחה

שבוע וחצי לאחר שמחבל פלשתיני החל במסע ירי לעבר בר ברחוב דיזינגוף בתל אביב ופצע שלושה ישראלים, היום (ב') נפטר מפצעיו הפצוע הקשה ביותר, אור אשכר הי"ד. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין בנס הרים בחיק המשפחה בלבד.

"נכנסת לחיים שלי כשאיבדתי תקווה"

לי מנחם, בת זוגו של אור, פרסמה פוסט באינסטגרם בו ספדה לו וסיפרה על השנים בהן חיה לצידו. "נכנסת לחיים שלי כשאיבדתי תקווה באהבה, כשאמון בזוגיות היה נשמע לי כמו פנטזיה רחוקה. הראית לי שאני יודעת לאהוב עד שהעצמות כואבות. שיש דבר כזה אהבת אמת שהכול מסתדר בדיוק כמו פאזל. אמרת לי שכל פעם שאני כותבת לך שאני אוהבת אותך זה מרגש אותך, אז אני צורחת את זה לעולם שתשמע את זה איפה שלא תהיה".

צילום: באדיבות המשפחה

עוד הוסיפה וכתבה כי "תודה על הזכות להיות איתך. אני מתנחמת בזה שאני יודעת איזה אושר חווינו בחודשים האחרונים. הלכת מפה עם לב שיודע אהבת אמת. אני מבטיחה לחיות כמו שאתה היית רוצה שאחיה באורך ולא בצילך. תשמור על גאיה ועליי אהובי, ותבוא לי בחלומות בלילה בבקשה - אני צריכה אותך".