לקומיקאי המוכר נמאס: "אני לא בטוח שזה שווה את זה"

הסנטדאפיסט והמנחה אבי נוסבאום חלק עם עשרות אלפי עוקביו באינסטגרם את תסכולו המתמשך מהמצב הנוכחי, שלא קשור דווקא לפוליטיקה או אקטואליה, ומצהיר בלהט: "חייב להיות פתרון אחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/23 14:46 כח בניסן התשפג

לקומיקאי המוכר נמאס: "אני לא בטוח שזה שווה את זה"
אבי נוסבאום, מבקש פתרון אחר, צילום: CC BY-SA 4.0, Pini Siluk, ויקיפדיה

התוכנית לשינויים במערכת המשפטית הכניסה כל אזרח ישראלי ממוצע למגננה. בעד, נגד, אולי, כן או לא להפגין, לכל אחד יש דעה והוא מוכרח להשמיע אותה לסביבה. הקומיקאי המוכר אבי נוסבאום בחר לשתף את עוקביו ברשתות החברתיות בהגיגיו אודות הרפורמה, אבל לא זו המשפטית. 

בפוסט שהעלה היום (ד') לחשבון האינסטגרם שלו, כתב כך: "אפשר לדבר רגע על הרפורמה? לא על זאת במערכת המשפט, עליה קיבלתי הבוקר הרצאה של 20 דקות מנהג מונית ששכנע אותי לגמרי שאני חייב להתחיל לנסוע עם אוזניות. אני מדבר על הרפורמה השקטה שהתרחשה מתחת לאף של כולנו, ואם לדייק בדיוק שני סניטמטר מתחת לאף: רפורמת הקשים". 

דמיינו את נשיא ארצות הברית שותה מקש באמצע נאום 

נוסבאום מסביר כי הקשיות מפלסטיק הוחלפו בקשיות קרטון ידידותיות לסביבה, אבל לא מדובר בבשורה משמחת במיוחד כיון שהן "בכלל לא ידידותיות לבני אדם, אלא אם אתם אוהבים להרגיש שאתם מתנשקים צרפתית עם קיפוד". 

קשיות לשתייה מזהמות את הסביבה, אילוסטרציה

קשיות לשתייה מזהמות את הסביבה, אילוסטרציה צילום: shutterstock

בהומור משעשע מבהיר הקומיקאי כי הוא תומך נלהב באיכות הסביבה, "אבל אם המחיר של הישרדות הגזע האנושי בדורות הבאים תלוי בזה שנעבור לשתות מהקשים האלה, שכל שלוק מהם עושה לי צמרמורת כאילו אמיר חצרוני הודיע שהוא בא לישונ'צלי, אני לא בטוח שזה שווה את זה". 

את הפוסט הארוך חתם נוסבאום בהבטחה כי הוא בהחלט מבין את ההשלכות ההרסניות של הקשיות על הסביבה, "אבל חייב להיות פתרון אחר: קש זכוכית, קש מתכת, או אולי סתם לשתות בלי קש כי אנחנו לא ילדים בני 4 וקש גם עושה לכולם פרצוף מטומטם. (דמיינו את נשיא ארה"ב שותה מקש באמצע נאום לאומה ותבינו על מה אני מדבר) בכל מקרה, מה שלא יהיה- קשי הקרטון האלה חייבים לעשות כמו הדינוזאורים ולהכחד מהעולם.