הנס של מיכל הקטנה: "הלכתי לכל קברי הצדיקים"

את כוכבת הילדים מיכל הקטנה אנחנו מכירים כאישה שמחה ואנרגטית שסוחפת אחריה אלפי ילדים מעריצים. אבל לא תמיד הכל היה שמח בממלכה שלה, על הרצון לעוד ילדים היא אומרת: "מה לא עשיתי כדי שזה ישרוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/23 10:01 ג באדר התשפג

הנס של מיכל הקטנה: "הלכתי לכל קברי הצדיקים"
מיכל הקטנה: "אין קבר צדיקים שלא ביקרתי בו", צילום: יח"צ

את מיכל וייצמן אתם כנראה מכירים כמיכל הקטנה. כוכבת הילדים, הפכה בשנים האחרונות לשם מוכר מאוד בבתים בהם יש ילדים קטנים. כוכבת הילדים האנרגטית, עוסקת רבות בהופעות, מחזות והצגות ילדים כשהדבר הבולט אצלה, בדומה לכוכבי ילדים הוא האנרגיות והשמחה המתפרצת. אבל לא תמיד זה היה ככה אצל מיכל.

בראיון לאתר mako, מספרת מיכל על האימהות, על ההפיכה לכוכבת ילדים מצליחה ועל הרצון להביא עוד ועוד ילדים, דבר שלא תמיד הצליח. "זה שאני עכשיו לא בהיריון זה תקלה" היא אומרת ומספרת על ששת הילדים שכבר יש לה: "אומרים שצריך לתת חצי שעה בשבוע אחד-על-אחד לכל ילד. אני נותנת חצי שעה לכל ילד פעם ביום. לא כי הם צריכים את זה, כי אני צריכה את זה" היא אומרת.

משחקי ילדות. מיכל הקטנה והמפלצות

משחקי ילדות. מיכל הקטנה והמפלצות צילום: ערוץ הופ

"אני מרגישה לא טוב, הולכת לבדוק ואין דופק"

מיכל משתפת בריאיון גם ברגע הקשה ביותר שהיה לה, בו נאלצה להפיל את תינוקה בשבוע החמישי להיריון: "בהשקה של סדרה חדשה שלי, הלכתי לשירותים וראיתי דם. הרופאה אמרה לי שיש דופק, אבל שזו הפלה מאיימת - לא הבנתי מה זה, כן או לא? מה עושים? תפילות. ואז בשבוע 14, יום שישי בערב, ניר בחו"ל, ואני מרגישה לא טוב, הולכת לבדוק ואין דופק". מיכל מוסיפה בעניין הזה כי "אין שברים אצלי. אני יכולה להיות בדיכאון 24 שעות, זהו. אני עם הפנים קדימה. עשיתי גרידה, זה היה אובדן קשה".

מיכל הקטנה: " אני אומרת לקהל לשיר איתי ואני בוכה, מתפללת לאלוהים"

מיכל הקטנה: " אני אומרת לקהל לשיר איתי ואני בוכה, מתפללת לאלוהים" צילום: Alonsimhi-cc-by-sa Wikipedia

"אין קבר של צדיקים שלא הייתי בו"

מיכל משתפת על הרגעים הקשים בהם ניסתה להיכנס להיריון ולא הצליחה: "אני מגיל אפס רציתי להיות אמא, ולא הספיקו שני ילדים" היא משתפת. "בבדיקה אמרו לי שיש שני שקי היריון, אבל שרק לעובר אחד יש דופק. מה לא עשיתי כדי שזה ישרוד. תפילות, טבלתי במקווה,הדלקתי נרות, שמרתי שישי-שבת, מתפללת לאלוהים, לשערי שמיים. עד שאמרו לי שהרב הכי גדול נמצא בניו יורק, סגרתי שלושה ימים ביומן וטסתי, אין קבר של צדיקים שלא הייתי בו. בסוף אנחנו מגיעים לסקירה בשבוע 14, והרופא אומר, 'הכל בסדר, תהיי חזקה, תשמרי על עצמך, יש לך שני בנים'" היא משתפת.