כוכבת הילדים הסרוגה מתרגשת: "מה שיוצא לי עכשיו זה רק דמעות"

רעותי, רעות שמבה, קיבלה הכרה משמעותית וכל תכניה הועלה למתחם התוכן של yes: "כאמא אני מודעת לבעיות החינוכיות שיש בסרטוני ילדים, והיה חשוב לי להביא תוכן איכותי וטוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/22 11:08 כד בכסלו התשפג

כוכבת הילדים הסרוגה מתרגשת: "מה שיוצא לי עכשיו זה רק דמעות"
רעותי, צילום: Talya Ohayon

רעות שמבה, או בשם הבמה "רעותי", זכתה השבוע לאהדה גדולה בה חברת הכבלים "yes" החליטה לצרף את כל תכניה לטלוויזיה, וכעת ניתן לצפות בהם במסגרת כל הפרופילים של "yes". ,התכנים שלה יוצגו יחד עם התכנים של שאר כוכבי הילדים המוכרים כמו רינת, יובל המבולבל, ועוד.

"בא לי לצעוק בקול ומה שיוצא לי עכשיו זה רק דמעות"

בפוסט מרגש ספייסבוק היא כתבה: "בא לי לצעוק בקול ומה שיוצא לי עכשיו זה רק דמעות. תאמינו לי או לא, אני בוכה עכשיו כמו ילדה קטנה מהתרגשות. אני בטלויזיה רשמית, והסרטונים עלו לערוץ yes, ואני מסתכלת על התמונות, והלב שלי מלא גאווה, שמחה, התרגשות לראות את כברת הדרך".

היא הוסיפה: "לא היה לי קל, והיו הרבה אתגרים בדרך, וכנראה שעוד יהיו. אבל פתאום תופסת לאן הגעתי בעשר אצבעות, ואני מתרגשת, כל כך מתרגשת. לראות את מאות השעות שהשקעתי בלכתוב, לצלם, לערוך, לביים, לארגן ולהפיק, והנה כל השעות הללו קורמות עור גידים ובאות לעולם של הגדולים".

מתגוררת בתלם ואם לחמישה

רעותי, נשואה לשי ואם לחמישה מהיישוב תלם שבמערב הר חברון, היא יוצרת תוכן לילדים ומופיעה על במות גדולות בארץ. "חשוב לי להביא תוכן ערכי ושורשי, שיביא את הצד הישראלי והיהודי שלנו", היא אומרת. "כאמא אני מודעת לבעיות החינוכיות שיש בסרטוני ילדים, והיה חשוב לי להביא תוכן איכותי וטוב, כזה שיתאים גם למגזר הדתי לאומי, אבל לא רק, כזה שידבר לכל עם ישראל".