עמית סגל תוקף את הקולגות: "זה מעשה לא פטריוטי"

בעקבות גל האיומים בהוצאת כספים מישראל, על רקע הרפורמה המשפטית, מותח סגל ביקרות קשה על העיתונאים ובעלי העסקים ש"מנסים להפיל את הכלכלה הישראלית" לדבריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/23 21:23 טז בשבט התשפג

עמית סגל תוקף את הקולגות: "זה מעשה לא פטריוטי"
עמית סגל., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בריחת הכספים מישראל: בשבועות האחרונים אנו מדווחים על חברות במשק הישראלי שמאיימות להוציא את כספיהן מהמדינה בעקבות הרפורמה המשפטית. על רקע הדיווחים הרבים, מאשים סגל גם את העיתונאים וטוען כי הם גורמים לסערה ואז מדווחים עליה. נזכיר כי בין היתר חלק מהדיווחים בנושא הובאו על ידי הקולגות של סגל לערוץ 12.

צפו בסרטון הביקורתי של סגל:

בסרטון שהעלה לאינסטגרם תוקף סגל ואומר: "יש הבדל יסודי בין להגיד 'אני דואג שבעקבות הרפורמה המשפטית, המדינה לא תהיה דמוקרטית ואנשים יוציאו את הכסף שלהם' לבין לצעוק את זה בהפגנה ואז לרוץ להוציא את הכסף שלך, לרוץ לעיתונאים ולהגיד 'הנה התחילה הוצאת הכספים מישראל", מסביר סגל.

"יש דברים לא פטריוטים"

בהמשך הוא תוקף חלק מהעיתונאים ואנשי העסקים ואומר: "מה שהם עשו בשבועות האחרונים, לא היה רק לתאר מצב או להזהיר ממשהו שעומד לקרות, זה היה ניסיון להפיל את הכלכלה הישראלית". בהמשך הוא אומר: "יש דברים לא פטריוטים, לנסות להפיל את הכלכלה הישראלית שזה מה שעשו עיתונאים ואנשי עסקים, כדי לגרום לציבור הישראלי לרדת מהרפורמה, זה מעשה לא פטריוטי".

סגל סיכם במשל ואמר: "זה כמו מישהו שצועק 'יבוא צונאמי' ואז כשהגלים לא באים, הוא שופך על עצמו גיגית ואומר: 'אמרתי לכם'".