עמית סגל מגיב למנכ"לית ההייטק: "תסגרי גם את הסניף בפולין?"

עינת גץ, מנכ"לית חברת פאפאיה הודיעה כי תוציא את כספי החברה מישראל בעקבות הרפורמה במערכת המשפט. עמית סגל הזכיר שלחברה יש סניפים במדינות עם מערכת משפטית מוחלשת ולעג: "רוח אמיצה ודיסידנטית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/23 10:14 ד בשבט התשפג

עמית סגל מגיב למנכ"לית ההייטק: "תסגרי גם את הסניף בפולין?"
עמית סגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הדי הרפורמה המשפטית: כחלק מהמאבק שמנהלים מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט, הודיע עינת גץ, מנכ"לית חברת ההיי טק פאפאיה כי היא תמשוך את כספי החברה בישראל ותעביר אותם לחו"ל במחאה נגד הרפורמה. מי שהגיב היום (ג') לגץ הוא העיתונאי הבכיר עמית סגל שגם הוסיף עקיצה להחלטה.

הפוסט של סגל:

"ברוח אמיצה ודיסידנטית זו" פותח סגל בציניות אופיינית את התגובה בטוויטר וממשיך, "אך מתבקש שפפאיה גלובל גם תסגור את סניפיה בפולין (קרמליצ'קה 27 קראקוב), הונג קונג וסינגפור, שלושה מוקדים בינלאומיים של פוליטיקה סמכותנית ובתי משפט מוחלשים" הוא אומר ברומזו כי לחברה קל לעשות סיבוב פוליטי על הרפורמה בישראל. סגל מסיים ואומר: "הרי לא יעלה על הדעת שמדובר בעצם בצעד נגד ביבי וסמוטריץ ולא בדאגה כנה למצבה של מערכת המשפט".

"הימור שלי - כבר סגרת ריאיון שער למחר"

גם הכתב אבישי גרינצייג הגיב לגץ וכתב: "מה זה הקשקוש הזה? 1. נתניהו נאם אתמול בערב, והספקתם לקיים על כך דיון מעמיק ולגבש מסקנה נחרצת עד השעה 8 בבוקר? 2. מה זה בכלל אומר להוציא את כל כספי החברה מישראל? מה הקשר בין השאלה היכן הכסף שוכב לבין הרפורמה? 3. המהלך הזה נודף יח"צ. הימור שלי - כבר סגרת ריאיון שער למחר.

אבישי גרינצייג

אבישי גרינצייג צילום: באדיבות המצולם

עוד קודם לכן בפוסט משלה בטוויטר, כתבה גץ על תוכניות החברה בעקבות הרפורמה המשפטית: "בעקבות ההצהרות של ראש הממשלה נתניהו כי הוא נחוש להעביר רפורמות שיפגעו בדמוקרטיה ובכלכלה, קיבלנו החלטה עסקית בחברת פאפאיה גלובל להוציא את כל כספי החברה מישראל, ברפורמה המתגבשת, אין שום ודאות כי אנו יכולים לנהל פעילות כלכלית בינלאומית מישראל, זהו צעד עסקי כואב אך מתבקש" כתבה.