בכיר באופוזיציה נגד חברת ההייטק: "לא נעודד חרמות"

אחרי שעינת גץ, מנכ"לית חברת פאפאיה הודיעה כי תוציא את כספי החברה מישראל בעקבות הרפורמה במערכת המשפט, יו"ר המחנה הממלכתי מסתייג מההתנהלות שלה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/01/23 12:28 ד בשבט התשפג

בכיר באופוזיציה נגד חברת ההייטק: "לא נעודד חרמות"
גנץ, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ההחלטה של עינת גץ, מנכ"לית חברת פאפאיה להוציא את כספי החברה מישראל בעקבות הרפורמה במערכת המשפט גררה שורה של תגובות פוליטיות מסקרנות, אחרי שראש האופוזיציה יאיר לפיד כתב על ההחלטה, "נתניהו חלש ומוביל אותנו לאסון כלכלי", יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ השמיע קול אחראי יותר.

"אנחנו ננצח ביחד"

״אנחנו נאבקים על הדמוקרטיה שלנו וזה מאבק חשוב בקנה מידה היסטורי למדינת ישראל. נצא לרחובות, נתריע, נזעק ונציע אלטרנטיבות. אנחנו לעולם לא נעודד חרמות ואני קורא לכל החברות וראשי המשק - הישארו כאן והשמיעו את קולכם. ‏המאבק הזה רק בתחילתו - ואנחנו ננצח ביחד״, כתב גנץ ברשתות החברתיות.

גם העיתונאי הבכיר עמית סגל הוסיף עקיצה להחלטה. וכתב: "ברוח אמיצה ודיסידנטית זו, אך מתבקש שפפאיה גלובל גם תסגור את סניפיה בפולין (קרמליצ'קה 27 קראקוב), הונג קונג וסינגפור, שלושה מוקדים בינלאומיים של פוליטיקה סמכותנית ובתי משפט מוחלשים" הוא אומר ברומזו כי לחברה קל לעשות סיבוב פוליטי על הרפורמה בישראל. סגל מסיים ואומר: "הרי לא יעלה על הדעת שמדובר בעצם בצעד נגד ביבי וסמוטריץ ולא בדאגה כנה למצבה של מערכת המשפט".