אברי גלעד: יש לי בשבילכם הודעה משמחת

איש התקשורת אברי גלעד פנה היום לעוקבים בפייסבוק עם "הודעה משמחת", עוד עונה של השעשועון שלו עולה למסך ובשביל זה הוא מחפש את מי שרוצה לעמוד אתו על הבמה ולחלום על מיליון שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/22 18:40 יד בחשון התשפג

אברי גלעד: יש לי בשבילכם הודעה משמחת
צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

המגיש הוותיק אברי גלעד שמוכר לכולנו משורה של תוכניות איכותיות שהוא הוביל בטלוויזיה הישראלית בבשורה משמחת למעריצים הרבים, עוד עונה של השעשועון האהוב "אל תפילו את המיליון" בכיכובו יוצאת לדרך. 

גלעד כתב היום בפייסבוק: "הודעה משמחת בשבילי וגם בשבילכם. עונה חדשה של "אל תפילו את המיליון" מתארגנת בימים אלה. אני שמח לפתוח את ההרשמה לכל מי שרוצה לעמוד איתי על הבמה העגולה ולחלום על מיליון שקלים במזומן ביד. אם אתם מאלה שיושבים בבית ופותרים את כל השאלות, תפנו אלינו. להתראות באולפן".

אברי גלעד מתייצב לצד אביב גפן: "אין על המתנחלים"

לפני מספר שבועות הופיע הזמר אביב גפן יחד עם אברהם פריד בבית אל, ובמהלך ההופעה ביקש סליחה מהקהל על אמירות בעבר. "הופרדנו מכל מיני סיבות, רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי ודיברתי מתוך בורות. אני רוצה לבקש מכם סליחה מתוך אהבה ומתוך אחדות", כך אמר אז. התבטאות שעוררה התייחסות בגרדיאן הבריטי, שם נכתב עליו כי הוא "עורר מחלוקת כשהתנצל על דעותיו בעבר במהלך קונצרט בהתנחלות לאומנית נלהבת בגדה המערבית הכבושה".

איש התקשורת אברי גלעד התייחס לנושא ובטורו השבועי שהתפרסם היום (ו') בישראל היום, הביא את אחת מהתגובות של אתר הארץ, שם נכתב, "אביב גפן ואברי גלעד - 2 אפסים שקיבלו עצה דומה מרואה החשבון שלהם שייעץ להם לרעות בשדה מניב". "אל תבנה על הכסף, אביב, אין כסף בלהגיד: המתנחלים - אחיי הם. נכון, יש במות שנפתחות, וקהל שמגיע, אבל זה הכסף הקטן", כתב גלעד והוסיך כי הכסף הגדול נשלט ברובו על ידי אנשי שמאל, או שיש להם "חוגים חברתיים שמאליים, ולא יעזו מעתה לגעת בך".