אברי גלעד זועם: "מת לתבוע את מי ששם לי מילים בפה"

איש הטלוויזיה מתריע את קהל עוקביו ברשת החברתית מפני פייק ניוז המייחס לו עמדות פוליטיות שלא בצדק. "בכל פעם שיש ריח של בחירות עולים פוסטים מזויפים שכאילו כתבתי, ותמיד הכאילו הזה הוא בזכות ביבי. קטע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/22 19:38 טז בסיון התשפב

אברי גלעד זועם: "מת לתבוע את מי ששם לי מילים בפה"
אברי גלעד. , צילום: פלאש 90. אורן נחשון

המגיש והפובליציסט אברי גלעד מזהיר את עוקביו מפני פייק ניוז. בפוסט שהעלה הערב (ד') לחשבון הפייסבוק שלו העלה גלעד צילום מסך מקבוצה שנקראת "חדשות הליכוד-גם בטלגרם", שם מובא ציטוטים שלו כביכול בשבח ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, "אין היום מחליף לביבי, אני אומר את מה שאני חושב ומי שלא טוב לו שלא ישמע". 

איש התקשורת התריע כי מדובר בפוסט מזויף שלא הוא כתב, וייחס זאת לחוסר יציבות הקואליציה ולאווירה הכללית כי הממשלה צפויה ליפול בקרוב, "בכל פעם שיש ריח של בחירות עולים פוסטים מזויפים שכאילו כתבתי, ותמיד הכאילו הזה הוא בזכות ביבי. קטע. היום טס בקבוצות הפוסט הזה שפה בתמונה", כך הוא כתב. 

בהמשך דבריו הבהיר גלעד כי אין בכוונתו להיכנס לדיון לטובת יו"ר האופוזיציה נתניהו או נגדו. "אני בחופשה מזה, אבל רק להבהיר רשמית שאיני, כלומר, אני לא תומך בנתניהו לראשות הממשלה". הפובליציסט הוסיף, "עם כל הקושי למצוא את מקור הזיוף, הטלתי את המשימה על עורך דיני, ומת לתבוע את מי ששם לי מילים בפה. אז אם אתם מקבלים הודעה מסוג זה או יודעים מאיפה זה מגיע, אנא שתפו אותי. ואל תשתפו פייק ניוז. תודה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן