ניסיון נוסף: אברי גלעד חוזר עם תכנית חדשה

מגיש הטלוויזיה הוותיק צפוי לחזור בתכנית בוקר חדשה החל מיום שישי הקרוב בשם 'אברי בשישי' | לפני ארבעה חודשים, תכניתו 'מדד זמן' ירדה מהמסך בעקבות אחוזי רייטינג נמוכים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 13:47 כה באב התשפב

ניסיון נוסף: אברי גלעד חוזר עם תכנית חדשה
צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

אברי גלעד הגיש את תכנית הבוקר של רשת במשך 15 שנים, ולפני כחצי שנה הוא נפרד בהתרגשות רבה מחבריו לתכנית. היום (ב') פורסם ב-'מעריב' כי גלעד צפוי לחזור בתכנית בוקר חדשה בערוץ 13 החל מיום שישי הקרוב בשם 'אברי בשישי'.

לצד גלעד ייקחו חלק חברי הפאנל  העיתונאים אטילה שומפלבי, נועם פתחי, אמי פלמור, דניאל רוט, מירב לפידות ופרופ' פרידמן. בוקי נאה יוביל את פינת הפלילים בה יסכם את כל מה שקרה בשבוע בתחום המשטרה והפלילים יחשוף את מאחורי הקלעים של עולם הפשע הישראלי. דיוויד סלע יוביל את ״ד״ש מפעם״ - פינה חדשה שתחגוג את ישראל ותביא למסך את האירועים שהקרו באותו שבוע בישראל בעשורים הראשונים של המדינה בעזרת קטעי ארכיון בלתי נשכחים ונדירים.

גלעד: זה סיכון שלקחתי וסיכונים לפעמים מתגשמים

כזכור, בפברואר האחרון החל אברי גלעד להגיש את התכנית 'מדד ישראל' שירדה מהמסך אחרי חודשיים בעקבות אחוזי רייטינג נמוכים. בפוסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו, כתב גלעד על תחושותיו ואמר כי הוא רואה בזה כישלון אישי שלו.

"כישלון", כך פתח אברי גלעד את פוסט הפרידה שלו מהתכנית. אברי כתב בכאב: "יצאתי עכשיו מחדר מנכ"ל רשת, יורם אלטמן אלדר, שהודיע לי שתכניתי "מדד ישראל" תרד משידור. זה בוודאי מעציב אותי, שתכנית שאני יצרתי ואני מאמין בה, מתויגת ככישלון ומושלכת אל פח האשפה של התכניות אחרי חודשיים בלבד. לא פעם ראשונה שלי בתחושה הזאת, אבל אף פעם לא באמת מתרגלים לטעם המר של כישלון".

עוד הוסיף ואמר כי "זה סיכון שלקחתי כשעזבתי את הבוקר, וסיכונים לפעמים מתגשמים. בכל התגשמות כזאת יש שיעור, והוא יגלה את עצמו בקרוב. תודה לכל האנשים הנהדרים שיצאו איתי להרפתקה הזאת, תודה על כל התמיכה שקיבלנו מצופים מרוצים, תודה על המצאת הטלוויזיה, בלעדיה מי היינו".