החרדית שכבשה את האינסטגרם מתוודה: השלמתי עם איך שאני נראית

סימי הרשקוף שפתחה את עמוד האינסטגרם דוס סלבס נחשפת בסדרה החדשה של הוט 'בנות ברק', אחרי הפרק ששודר אתמול היא משתפת: "לא מתביישת להגיד, יש בי עדיין את התמימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/22 15:58 יז באלול התשפב

החרדית שכבשה את האינסטגרם מתוודה: השלמתי עם איך שאני נראית
סימי הרשקוף, צילום: אביב חופי

דף האינסטגרם דוס סלבס הוא כבר מזמן תופעה שקשה להתעלם ממנה, עם למעלה מ-70 אלף עוקבים הוא מספק הצצה לחיים של הברנז'ה הדתית בישראל. מי שעומדת מאחורי העמוד היא סימי הרשקוף שמשתתפת בסדרה החדשה של הוט 'בנות ברק'.

"זאת מי שאני"

אחרי שאתמול שודר הפרק השני בסדרה, הרשקוף שיתפה את העוקבים בתחושות שלה: "אתמול הסתיים הפרק השני צפיתי בי ולא האמנתי שאני רואה את עצמי. לגבי איך שאני נראת השלמתי כבר מזמן, זאת אני ואני אוהבת את עצמי. אני חושבת שבאתי פשוט כסימי לא מתביישת להגיד יש בי עדיין את התמימות אבל לפעמים תמימות זה גם דבר יפה דווקא אני אוהבת את הצד השקט שבי זאת מי שאני, בתחילת הצילומים פשוט קיבלתי הלם עד היום לא מאמינה שהצלחתי להוציא משהו מהפה".

צפו בהצצה לסדרה החדשה:

במהלך הסדרה החדשה 'בנות ברק' מציגות המשתתפות את עולמן וחושפות את המתח שקיים בחייהן בין ההתעסקות שבעולמות הביוטי והבילויים ובין הקהילה שבה הן חיות. "אני רוצה להראות את היופי שבדת" אומרת אחת מהן ואחרת מעידה על עצמה כי היא "ה'גיא פינס' של המגזר החרדי".